vineri, 31 august 2012

De vara si de vacanta...

Suntem de marti iar la casa de la Beclean intr-o vacanta impusa, fortata de mine. Pana azi nu am deschis laptopul (desi vreau nu vreau legatura cu netul o am prin cele doua telefoane destepte si noua tableta Samsung cu care ma familiarizez acum). Dar cert este ca nu am deschis laptopul sa nu vad lista de to do-uri care imi sare in ochi mare si cu litere bolduite de pe desktop. Deci...punem ardei copti, vinete, compot de prune, ne scaldam in fiecare zi in piscina noastra (ieri am fost la Baile Figa) ne jucam cu copilasii din vecini si cu noul pisic (achizitie recenta, de ieri), stam la aer toata ziua si dormim noaptea cu geamurile deschise (chiar daca e frig noaptea e un aer...hmmm), ne trezesc cocosii vecinilor, radem si mai tragem un pui de somn...un dulce farniente pe care eu mi l-as dori in fiecare zi. Intr-un cuvant....vacantaaaaaaaa! Apropos de baile Figa. Pentru amatori detalii si poze aici gasiti pe site-ul oficial, adica aici: www.bailefiga.ro Eu una nu sunt prea usor de impresionat...pentru ca am vazut cateva locatii la viata mea. Dar sincera sa fiu am ramas placut impresionata de ce poate face un om gospodar cu bani de la UE. Locatia e superba (dealuri, padure, liniste), piscinele sunt curate, locul de joaca pentru copii deosebit, totul e civilizat si curat de parca am fi undeva intre Austria si Germania nu in draga si "pitoreasca" noastra tara. Bazinele cu apa sarata sunt ok, au amenajat la intrare chiar si piscina pentru copii, cele cu apa normala au tobogane si jacuzzi... locatia e frumoasa si calma, primitoare. Poate minusul cel mare e lipsa cazarii in zona (trebuie stat in Beclean) dar pe noi nu ne afecteaza...Aviz amatorilor. Oricand aveti chef de bai si nu aveti chef sa conduceti pana in Ungaria la primele bai va asteptam cu drag la baile Figa si la pensiunea Cristea..:) Intre timp ne pregatim psihic de gradinita. Saptamana viitoare facem iar analize pentru ca in 10 septembrie incepem...gradinita! Ma grabesc sa inchei sa fugim iar sa mai prindem o dupa masa de bai...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu