joi, 13 decembrie 2012

Prima Serbare a Craciunitei Isabela

A trecut si prima serbare de la gradinita...a fost craciunita. A rezistat eroic o ora pana si-a spus poezia, in timpul asta dansand, cantand in romana/engleza, raspunzand la intrebari. Si-a spus impecabil poezia...acasa de cateva zile mi-a spus poeziile tuturor celor 30 de colegi...stia tot spectacolul pe de rost...:) Am stat cu lacrimi in ochi si nu mi-a venit sa cred ca ...e Isabela pe scena cea care canta, danseaza, spune poezii, colinda. Si care nu a plans in bratele Mosului ca anul trecut...:) ci i-a spus ca vrea toate hainele din America sa i le puna sub pom, pe broasca oaky oac si....o bufnita!.

2 comentarii:

  1. oau, oau! felicitari Isabelei fetita mare! imi place in poza a3a, adica "mai baieti, spunem poezii aici sau ce stam asa, degeaba?" :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Monis...era cam dupa o ora de serbare...:) Si mie imi place atitudinea ei...a recitata non stop toate poeziile colegilor..si nu sunt putini. A cantat, a dansat dar tot s-a plictisit...:)

    RăspundețiȘtergere