duminică, 9 decembrie 2012

Skyfall

Nu, nu are legatura cu ziua de azi cand teoretic romanii trebuie sa isi aleaga viitorii parlamentari. Desi daca e sa imi exprim parerea sincera cam asta e cuvantul ce caracterizeaza ziua..:) E vorba de filmul cu 007 pe care in sfarsit l-am vazut aseara. Ultima noastra iesire la cinema a fost acum 2 ani cand se lansa Avatar...acum am iesit din casa pe o ninsoare superba special pentru ochii lui Daniel Craig! Desi mi s-a parut cel mai slab film din seria Bond (chiar si fetele Bond au fost ...normale...nimic de genul wow) m-a deconectat de la toate mizeriile din jurul nostru. Asa incat am avut o seara superba langa cei doi barbati preferati cu ochi albastri (a se citit Sorin si Daniel Craig..:). Voi cum v-ati petrecut sambata seara? http://www.youtube.com/watch?v=6kw1UVovByw

3 comentarii:

  1. După ce am terminat de povestit cu tine m-am dus si-am culcat pruncii. La 9 dormeam si eu :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nela nici nu e de mirare...ma gandesc cat ma solicita isabela...dar tu cu doi! Eu cred ca as dormi non stop. Mai dar noua ne-a facut bine iesitul in doi la film...ca in timpurile preistorice..:) Anyway...mi-a facut bine povestea cu tine, sper sa te aud des cat stai in tara!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mi-a placut normalitatea... Nu stiu sa zic de ce... Poate pentru ca il vad pe bond mai real in aceasta lumina noua...

    RăspundețiȘtergere