vineri, 21 decembrie 2012

The making of...

1. Gingerbread Pentru ca ne place sa gustam ceva dulce in fiecare zi si pentru ca suntem consemnate in casa zilele acestea din cauza de raceala am bricolat impreuna cu Isabela turta dulce dupa o reteta proprie: am pus mai multa pudra de roscove decat zahar si miere, mai putina faina dar mai multe alune si migdale sfaramate, cacao degresata si ....a iesit ceva delicios de bun dar si un suport pentru picturile Isabelei (recunosc, desenele sunt facute cu carioci dr oetker...deci cu zahar si colorant azoic probabil...mea culpa, pe data viitoare o sa invat sa fac o glazura mai sanatoasa): Aluatul gata de taiat:
Dupa ce le-am taiat, in tava:
Si...produsul finit:
2. Decoratiuni de Craciun Am inceput timid cu felicitari pe care le-am executat din carton colorat pe care am aplicat stampile cu clopotei si fulgi de nea. Apoi isabela si-a lipit bradutii si globurile si mami de Isabela a scris textul. Sunt doar pentru cei din familie...dar la anul promitem ca facem si pentru prieteni..:)
Si Bradutul bricolat impreuna:
Ornamentele de pom (le-am primit sunt ceramice, Isabela le-a pictat doar urmeaza sa le punem snur sa le putem agata in brad):
3. Bufnitele Le-am facut pe la inceput de decembrie dupa un model adus de Sorin din Dubai...au avut mare succes dar recunosc ca mi-am prins eu urechile pana le-am dat de capat...Isabela aici mai mult a dat sfaturi pretioase...:)
Dupa atata munca am obosit...asa ca ne odihnim in sertarul cu lenjerie al mamei:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu