vineri, 7 octombrie 2011

Impresii calde...

Calde, calde asa ca si croissantul de la mic dejun aburind ce imi face dimineata cat de cat ok. Ca la francezi cafeaua e un dezastru...asa ca ceva trebuie sa ma binedispuna de dimineata.

Ei, inca sunt in Franta dar cu mari emotii daca am sa ajung miine la avion si apoi la Isabela acasa. Chiar ma miram ca sunt de o saptamana in Franta azi miine si nu am auzit de nici o greva. Ei bine acum o traiesc pe propria-mi piele....controlorii de TGV si-au redus activitatea pentru ca ieri unul din ei a fost grav agresat. Si e forma lor de protest. Pana aici...chapeau pentru solidaritate...dar pe mine ma arde tare...din cele 4 trenuri pe zi din La Rochelle au ramas 1 sau 2...nimic sigur.

Sincera sa fiu am mai prins o greva TGV acum 3 ani..cand am calatorit de la Rennes la Paris intr-un piciro si cu bagajul in brate....eram fericita ca am prins un tren si poate poate nu pierd avionul. Acum nu mai comentez. De fapt cred ca in toate calatoriile mele si stagile de Franta nu am ratat nicio greva: TGV, RER, transport local, controlori de trafic aerisn, studenti, profesori, functionari etc etc.
Stiu ca mergeam la labo si intrebam : pas de manif' aujourd'hui???

Vive la France....si bonne chance pour moi. Sper ca urmatoarele impresii sa fie scrise de acasa!

Un comentariu: