sâmbătă, 22 octombrie 2011

Party-ul lui Adei

Azi l-am serbat pe prietenul nostru Adei (Andrei). De cand asteptam ziua lui...am invata chiar sa spunem : La muti ani! si sa si cantam asta..:)
Si am fost la party....unde distractia a fost maxima si datorita faptului ca au fost muuuulti copilasi de diverse varste (cam prea multi daca e sa ma gandesc bine) si pentru ca au fost toti amicii din parc.
Las pozele sa arate ce bine s-a distrat Beia Sambu (ca asa de prezinta fiica-mea mai nou, traducere = Isabela Strambu).

Paaaaartyyyyy:


Uite Adei asa se face...hai sa pregatim farfuriile pentru musafiri:


Ii fac un desen lui Adei:


Uite ce de jucarii am gasit:


Aici e celalalt prieten al meu, Ianis...


Cu sarbatoritul:


Ce distractieeeeee...Beia saie (sare):


O zi reusita! Chiar daca afara ploua si sunt doar 8 grade...

4 comentarii:

  1. Foarte frumoase pozele!
    Se vede ca picii s-au simtit de minue!
    S-aveti o duminica de milionae.

    PS: ce fain e blogul imbracat, imi place!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa petrecerea!
    la multi ani sarbatoritului!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim fetelor...a fost o petrecere reusita, s-au simtit astia mici tare bine!

    RăspundețiȘtergere