luni, 23 ianuarie 2012

Prima zi in Florenta

Mda...zborul a fost cum ma asteptam...plecarea de pe Cluj cu 20 minute intirziere. Apoi alergat (la propriu) prin Munchen pentru a ajunge la cel de-al doilea avion (diferenta intre avioane de o ora) care a ajuns cu 10 minute mai repede decat era prevazut. Cine sa mai inteleaga ceva..:)
Am ajuns la Firenze....caldut, aer primavaratic, oameni imbracati lejer...taxi-uri in greva. Injurand printre dinti grevele si cine naiba i-a pus sa faca fix azi greva am luat shutle-ul si apoi doua autobuze pana am ajuns la apartament. Care apartament e central (langa Galeria del'Academia) dar pute a inchis si mucegai. Ce pretentii sa mai am cand sunt la doi pasi de centru si de cele mai celebre muzee ale lumi?
Apoi mi-a luat doua ore si jumatate sa ajung la laborator. Si la venire am facut la fel (de fapt sunt 20 de min de cand am intrat in apartament). Asa ca imi vine sa urlu....trebuie sa plec la 7 am si ajung inapoi in jur de 8 pm. Zile pline macar ce nu ma vor lasa sa ma gandesc ca nu ma duc acasa la Beia ci intr-un apartament gol si trist. Asa ca mine acum...

Ieri in timp ce inchideam valize se plangea mama: "mai nu am putut sa am si eu un copil normal, tot timpul ai fost si esti pe drumuri iar eu sunt stresata." Vai ce bine o inteleg acum....Ma gandesc cu groaza cum o sa reactionez cand va pleca si Isabela prin lume...hmmm....pana una alta ea e bine, acasa la ea cu jucariile ei cu tati, Buni si Bunu langa ea. Eu plang...si imi promit ca e ultimul stagiu...sper sa ma tin de cuvant.

Hai ca am inceput AMR-ul...mai e putin pana in 2 cand plec acasa...

4 comentarii:

  1. Cu un asa program incarcat,orele vor trece repede si acus o vezi pe Beia.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc fetelor...baun si ma plang si abia astept sa treaca timpul. Va multumesc de sustinere!

      Ștergere