luni, 18 februarie 2013

Amintiri din alta era

Provocata de Dana si de raspunsruile pertinente ale Anei intr-o seara am intrebat-o intr-o doara pe Isabela daca isi aduce aminte de viata ei intrauterina? Bine, nu am formulat asa intrebarea ci mai pe ocolite: "Puiule iti aduci tu aminte de cand erai la mami in burtica?", Isabela colora: "Da mami". "si ce faceai tu acolo?" Isabela:"Ma scalambaiam...uite asa.." si a inceput sa dea din miini si din picioare in toate directiile. Ceea ce mi-a adus aminte de meciurile de box pe care mi le aplica sistematic de la 6-7 luni in zona ficatului si pe vezica...de plangeam de durere seara de seara. Si de tumbele pe care le facea chiar cand ma puneam si eu in pat sa dorm. Apoi am intrebat-o "si ce ai auzit tu stand acolo?" "Pai ti-am auzit stomacul ca era tare galagios si facea multe zgomote". Sincera sa fiu am ramas masca. O suspectez si acum ca si-a dat drumul imaginatiei ei bogate...parca nu imi vine sa cred ca la 3 ani si 5 luni isi mai aduce aminte de viata ei intrauterina...

Un comentariu:

  1. E straniu. Cu toate acestea, şi alţii şi-au întrebat copiii - //ta-su.blogspot.ro/2012/09/omg.html

    RăspundețiȘtergere