duminică, 10 februarie 2013

Danila Prepeleac

Azi a fost zi de teatru de papusi...l-am vazut pe Danila prepeleac in interpretarea celor de la teatrul Puck. Abordarea interesanta a piesei...noi adultii (eu si Sorin) ne-am distrat incredibil de reactiile copilasilor. Pentru ca spectacolul a fost interactiv si palpitant. Ne-a tinut cu sufletul la gura...ne-a captivat. Daca asupra noastra a adultilor a avut acest efect va dati seama ce marcati au fost copilasii. De doua ore discutam si rasdiscutam spectacolul cu Isabela. Caruia i-a placut (ei ii place orice spectacol la care o duc deci...). Si apropos de asta, acum doua saptamani am avut sedinta cu parintii...incepuse sem II si educatoarele s-au simtit datoare sa ne arate evaluarea copilasilor dupa 1 semestru de activitate. S-a discutat si despre copilul problema si s-a ajuns la concluzia ca e mama de vina si nu copilul...mama nu se trateaza corespunzator...a schimbat vreo 4 psihologi si se pare ca e intr-o depresie post partum de o jumtate de an. Sa speram ca se rezolva...Anyway la sedinta s-a ridicat problema ca 3-4 spectacole pe luna de teatru de papusi (care vine la gradinita si costa 6 lei/copil) e prea mult, sa ne limitam la 2/luna. Am ramas uimita..la intrebarea cata lume si-a dus copilul la teatrul de papusi pe langa mine a mai confirmat o doamna, mama de fetita...in rest toti parintii au stat cu ochii in pamint si au mustacit. Unul din taticii prezenti chiar a dat replica : sunt cam mici de teatru doamna! Serios? Mie mi s-ar parea ciudat sa incep sa o duc la teatru de papusi doar pe la 6, 7 ani...sau sa o trimit singura pe la 14. Cred ca acum e varsta pentru a-i starni imaginatia si a intelege lumea in urma povestilor si a pildelor. Dar asta tine de educatie, de cei 7 ani de acasa, de disponibilitatea ta ca parinte, de puterea de a trece peste programul si interesele tale pentru binele si distractia copilului...Plus ca mi se pare o pierdere imensa sa ai teatru de papusi pe centru si tu sa nu duci copilul...poate ca as intelege daca ar fi efortul de a merge o zi, doua, trei pentru o ora de distractie pe cinste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu