duminică, 3 februarie 2013

Intrebari incuietoare

Da, suntem de ceva vreme pe taramul lui de ce...asa incat nu am sa scriu despre faptul ca intrebam si de 10 ori acelasi lucru ...noroc ca am rabdarea formata cu sectia francofona si nu ma deranjeaza si ii raspund si de 100 de ori fara sa ma supar ci doar ma amuz..:) Vreau sa notez unele din intrebarile incuietoare la care cateodata sunt cam fara...replica...sau ma bufneste rasul inainte de a-i raspunde: 1. Mami unde este Dumnezeu? Peste tot...raspund eu. Pai daca e peste tot de ce trebuie sa mergem la biserica sa il intilnim. Hmmmm... 2. Mami , tati e tot al meu? Doar al meu? Si tie ce bucatica iti ramane? No answer and no comments..:)) 3. Mami vine Aidan la noi? (asta dupa ce i-am arata poze pe FB cu Aidan, blondutul Mariei). Nu puiule ca e departe de noi, e tocmai la Londra. Lasa mami ca daca ii place de mine vine si de la Londra...Hmmm.... 4. Mami ma faci infasetel? (de cand am invatat colinda cu mititel, infasetel seara trebuie sa ne infasetam). O "infasetez". Intrebare incuietoare: Mami acum sunt Isus? 5. Mami unde se duce soarele ziua? Ziua nu merge nicaieri, e tot sus pe cer (discutie in zi innorata). Nu e sus pe cer, uita ce negru e afara...eu cred ca s-a dus la culcare si a uitat de noi. 6. Si intrebarea frecventa in ultima luna de cand mama lui Lizi, prietena Isabelei le-a explicat fetelor in parc ca asteapta Lizi un fratior care e la ea in burtica: Mami eu de ce nu am un fratior? Tu de ce nu ai un bebe frate in burtica? Vreau si eu un bebe sa il duc la plimbare. La intrebarea aceasta de obicei o trimit la tati...sa ii explice el..:) 7. La gradinita ii intreaba diverse pentru a-si cunoaste familia. Vine acasa si imi spune ca tati e pansioar la firma iar mami studenta...:) In alta zi imi spune ca mami merge la studenti (sic!) si tati e doctor de oameni, nu de animale ca doctor de animale e tati lui Lizi...ufff...am avansat totusi..:) 8. In seara aceasta ne-am tuns bretonul. O rog sa stea in brate la tati sa ii fac un breton drept si nu in zig zag. Serioasa se uita la noi si ne spune:"mami, tati eu nu mai stau in brate ca sunt mare!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu