sâmbătă, 2 februarie 2013

Minnie Isabela si alte personaje

Da, inca suntem mari fane Minnie si Mickey. Asa incat ne-am procurat si outfit-ul de Minnie pe care il purtam des prin casa. Rochita i-am gasit-o intr-un magazin de haine de copii din Austria si i-am luat-o in ideea ca ne va folosi la urmatoarele serbari. Dar nici vorba...cred ca pana la prima serbare ramanem fara rochita. Daca s-ar putea sa si dormim cu ea...ca norocul ca avem si pijama cu Minnie...:) Pozele sunt facute dupa anul nou de asta mai avem si brad in peisaj..:)
De actualitate sunt pozele viermisor...a durat ceva pana ne-am prins cum ne putem transforma in viermisor...:)
Si poze de sezon cu Minnie Isabela si omul de zapada facut in colaborare cu mine (recunosc ca nu am pic de talent la modelaj indiferent ca e zapada, lut sau orice material ce poate fi modelat..:)

2 comentarii: