marți, 26 octombrie 2010

Gusturi noi

Si fructe noi in meniu. Am incercat zilele astea sa ne acomodam cu smochinele crude si cu rodia. Mie imi plac de mor si smochinele iar rodia o folosesc ca sursa de vitamine in fiecare toamna. Numai pentru astea m-as muta in Grecia...sa le am la discretie...aaa si pentru kiwi cules direct de pe terasa (ce fantezii am, nu?).

Isabela a ajuns de la cateva degete de smochina (maninca de pe degetul meu) la o smochina intreaga ieri...e asa dulce cum roade din ea. Rodie i-am dat doar suc...mi-e teama sa nu se innece cu samburii.

De duminica stim cum face cioara: eu ii spun cra cra si ea raspunde "cau cau".

Ieri a primit o figurina cantatoare (ca nu stiu exact sa zic ce e...are asa o forma draguta, canta si danseaza) de la Lavinia, mama lui Andrei. Dupa ce e vazut-o la ziua lui Andrei cum dansa pe muzica de la TV s-a gandit ca o sa ii placa si DaDi (asa l-a botezat Isabela...eu ii spuneam aseara...hai sa aducem jucaria cea noua iar ea s-a dus tinta la ea si i-a spus Dadi). Ne-a facut ieri un spectacol de zile mari. Nu am avut timp sa o filmez, m-am distrat copios, sper sa o fac azi.

Si tot din achizitiile noi: aseara dupa 2 ore solicitante (pentru mine) in parc a dormit legat de la 11 la 4 si apoi de la 5 la 9.20. Mare surpriza mare..sper sa ne tina. Cred ca secretul e obositul in parculet, eu alta explicatie nu am. Peste zi doarme cam 2 ore de la 14-14.30 la 16, 16.30. E bine spun eu.

Daca o intreb de jucarii sau persoane care nu sunt langa noi face un gest tare dragut cu mainile si ridicand din umeri, incercand sa puna "nu e, oare unde o fi?". De fapt asa fac si eu...ma copiaza grozav. Eu gesticulez destul de mult...vad ca incepe si ea.

Cam astea sunt noutatile de zilele astea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu