luni, 18 octombrie 2010

O noua saptamina

Incepe azi cu soare si 14 grade afara...e asa bine mai ales dupa ce am tot ascultat prognosticuri de toamna rece si ploioasa.

A trecut si saptamina mea de congres a fost ok dar m-am ales cu o raceala...asa ca acum mucesc si am febra (iar!!!) si stau cu teama de a nu trasnmite ceva si Isabelei. Care are muci multi si ea dar limpezi...ii tratam cu indiferenta si seara ii pun apa de mare in nasuc si ii mai scot cu batista bebelusului din mucozitati sa poate dormi. Cu somnul tot la fel...mai nou adoarme foarte tirziu (dupa ora 11), se trezeste la ora 4, la 7 si apoi de tot la 9...iar eu sunt chiauna desomn din cauza trezirilor ei dese...

Vineri am facut 1 an si 1 luna...crestem. Merge tot mai des singura, ne surprinde ca o lasam intr-un loc si in citeva secunde e dupa noi in doua picioare si nu in 4 labute. Azi pentru prima data a plans cind m-a vazut ca ma imbrac si iesa din casa fara ea...mi s-a rupt sufletul si numai la Isabela m-am gandit tot timpul.

Si acum off topic...nu are de-a face cu evolutia Isabelei ...sau poate are. Am asa o stare de lehamite dar si tristete in acelasi timp de cand iar s-a divizat gasca de pe forum. Pentru mine aceste prietene virtuale au fost de mare ajutor in toata odiseea si apoi in primul an al Isabelei...m-au ajutat cu multe informatii pretioase si m-au facut sa nu o iau razna cand vedeam ca ceea ce simt eu simt mai toate mamele. Acum nici sa mai intru pe forum nu imi vine, intru rar si doar citesc nu mai postez desi mi-e dor de unele fete dragi de acolo...si imi tot aduc aminte de expresia lui Sorin "mai romanii astia sunt damnati, cum ceva merge bine in tara asta se gaseste un 'ocos' sa isi bage picioarele si sa dea totul peste cap". Ei bine eu asta simt ca s-a intimplat. Stiu ca suntem multe si variate, ca provenim din clase sociale diferite, ca avem standarde diferite fata de orice DAR...tocmai asta era frumusetaea si originalitatea gastii: unitate prin diversitate. Pacat ca orgoliile sunt mari si nu s-a priceput sau perceput asta.

Am ales sa postez aici ceea ce cred si nu pe forum (desi acolo ar fi trebuit) pentru ca nu vreau sa starnesc o furtuna intr-un pahar sau sa vizez anumite persoane. Sunt doar gandurile si simtamintele mele...atat!

Sper sa avem o saptamana frumoasa...

3 comentarii: