joi, 7 octombrie 2010

Incisiv lateral jos, dintele n. 8

Seara si noaptea trecuta am fost intr-o frenezie continua (Isabela de fapt nu eu, eu sunt ca lovita de tren) si nu stiam motivul...l-am aflat dimineata dupa o noapte alba...Isabela s-a trezit din ora in ora dar a meritat: avem incisivul lateral jos dreapta. Deci toti incisivii au iesit...urmeaza caninul jos dreapta unde e foarte inflamata gingia.

Bilant: 8 dinti la 1 an si 3 saptamani.

IN rest e totala, ma uimeste cu cate lucruri stie: unde ii sunt urechile, nasul, parul, cerceii, buricul. Chiar si dintii stie unde sunt! Aduce jucariile pe care i le cer, isi musca non stop papusa Maliuta (cred ca de asta ii place ca e moale), isi pune bratarile mele pe manute (asta trebuie filmat), isi canta si mai ales danseaza (asta am filmat ieri si azi, trebuie sa descarc filmuletele).
Imi ia telefonul din mana si il duce la ureche, stie cand merge in bucatarie ca urmeaza masa..striga papa, si e sufiecit sa zic "mergem la baie" ca e in doua secunde in baie!

Aaaa...si inca ceva...nu mai sta sa o imbrac si sa o dezbrac cum vreau eu...se plictiseste probabil.

Un comentariu:

  1. Abia astept sa vad cum danseaza!!! Cred ca e super simpatica, parca mi te imaginez cum o sorbi din priviri!

    Dar ce rapida evolutie ati avut la dintisori! Uau! Va dorim sa iasa usor!

    Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere