luni, 4 octombrie 2010

A venit toamna

Si au scazut dramatic temperaturile...acum la ora asta sunt 2 grade!
A venit toamna si a inceput scoala...semestrul asta merg doar 2 zile/saptamina la scoala...in rest stau acasa si lucrez de aici. Si oricum pentru ce salariu am acum de la minunatul guvern zau daca nu muncesc prea mult! Dar sa lasam frustrarile mele...

Isabela (ca doar e jurnalul ei) merge mai nou singura...acum nu va imaginati ca umbla kilometri ci leaga 4-5 pasi...e si ea uimita de ce face. Noi o incurajam si o punem sa umble de la mine la Sorin si invers...si face saraca la ture...dar asa se bucura ca e pe picioarele ei! Bineinteles ca daca e de mers repede si pe distante lungi tot la pozitia patrupeda revine.

Am uitat sa mentionez si ca saptamina trecuta imediat dupa ce am ajuns acasa am facut si cele doua vaccinuri: rapelul de 1 an si ROR-ul (cica e epidemie in Moldova si deja exista focare si prin Ardeal asa ca m-a speriat dr si l-am facut!). ASteptam zilele astea reactia la ROR...sper sa trecem usor peste ea. Dintre toate argumentele logice pe care le-am tot cautat ca sa aduc pro/cons legate de acest vaccin a primat acela ca fara acest vaccin nu o primeste in colectivitate. Si pe mine ma bate gandul sa o duc din martie la gradi...Stiu ca multe zvonuri (apropos de ROR ca e direct legat de autism) provin din strategiile de marketing ale firmelor concurente...dar nu am gasit pe net nimic documentat stiintific in ultimii 10 ani care sa ATESTE acest lucru. E drept ca am cautat cu Sciencedirect si alte motoare de cautare ce imi ofera acces la articole stiintifice! Asa ca sper sa fi luat decizia buna si sa nu avem urmari neplacute.

Doua vorbe despre mine: sunt mai rau decat saptamina trecuta, starea febrila a permanenta, tusesc, ma doare gatul infiorator, am o stare generala proasta..azi merg la alt control si alt dr...nici sa descarc poze nu am avut timp!

2 comentarii: