joi, 3 martie 2011

Date tehnice

Azi am fost la medicul de familie...pentru vaccin dar si pentru controlul de 18 luni ca tot mai sunt doar cateva zile pana atunci...

Am facut in final prima doza din vaccinul anti hepatita A. Din consideretnul ca e o curioasa, pune mana peste tot, trebuie sa fiu atenta sa nu bage nimic in guritza nici din casa si mai ales de afara, de pe jos. Apoi...ma gandesc ca urmeaza gradinita si contactul cu alti copilasi. Sper sa fi luat decizia buna ca o tot pritocesc de vreo 6 luni.

Si daca tot ne-a vazut madame dr ne-a cantarit (12,4 kg) si masurat (83,5 cm). Deci 1kg si 1,5 cm in trei luni....mult, putin? Hmmmm....

Cu ocazia asta am decis si lista (lunga) de analize pe care le vom face saptamana viitoare. Azi la vaccin a plans ca niciodata, mult mult, cu sughituri si cu lacrimi mari, mari. Iar eu alaturi de ea...Mi-e groaza cand ma gandesc ca saptamana viitoare ne intepam iar, dar aman analizele astea de 6 luni. Trebuie sa le facem odata si odata.

In alta ordine de idei, daca tot a fost controlata peste tot am fost avertizata ca a patra maseluta e afara (stiam, o fac seara cu gel pe ea) si ca urmeaza inca doua care sunt vizibile prin gingie (eu una nu reusesc sa ma uit la ea in gurita nici cand o spal pe dinti, o mai pipai cand o fac cu dentinox ...dar de obicei ma misc repede ca ma capseaza rau). Acum imi explic ultimele nopti agitate si trezirile din ora in ora ( e ca un facut, parca stie cand am zile super obositoare si atunci imi termina somnul, asa a fost marti/miercuri...din ora in ora s-a trezit iar eu aveam ore de la 8 la 4 a doua zi cu doua cursuri printre altele). Dar a trecut si trece...sper sa terminam repede cu iesitul dintilor ca tare chinuitor a fost.

Eu ...aud! Si timpanul e ok...asa ca pot sa ma concentrez pe altele acum. Gen cheful de ziua lui tati, de duminica! Si cadouri de 8 martie pentru Babu si alte femei grozave de langa mine...

3 comentarii:

  1. Felicitari pentru datele tehnice :D! M-ai pus sa socotesc putin, pentru ca stiam ca printesa ta e cu o luna mai mare decat Alex si cand ai zis ca mai sunt cateva zile pana la 18 luni am ramas paf! Nu eram de acord nici cu expresia "cateva zile", ca parca acuma a fost 16 februarie, si nu eram de acord nici cu 17 luni la noi, pare prea mult :)))). Si m-am pus pe numarat si calculat :)).

    Sa va iasa usor dintii si sa scapam o data de chinul asta! Noroc ca sunt ei asa scumpi in perioada asta si ne fac sa ne fie mai usor. Va pupam cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi spui Raluk? Nici mie nu imi vine sa cred ca spun 18 luni dar....timpul zboara! Si parca ieri a fost 15.01, apoi 16.02...acum asteptam 6.03...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari pentru noile date tehnice! :) .. si tie pentru auz. ;)
    Spor la pregatiri si multu curaj amandurora la recoltarea probelor pentru analize. :)

    RăspundețiȘtergere