vineri, 25 martie 2011

Multe, marunte si putin importante

Cam asa s-ar traduce zilele din saptamana ce sta sa se termine. Griji multe si marunte dar poate si putin importante legate de job, amenajari prin casa, reorganziari de spatii si activitati etc etc...

Isabela in schimb ne uimeste pe zi ce trece cu faptul ca pricepe absolut tot. Si incearca sa repede ca o maimutica atat cuvinte cat mai ales gesturi. Asa ca stau si ma intreb daca nu ar trebui sa incepem sa ne cenzuram in fata copilului? Acum nu ca am vorbi tampenii sau am face gesturi obscene...dar totusi.

Chiar se discuta pe forum zilele trecute despre mama zen, mame reale si mame false. Eu una sincera sa fiu numai zen nu sunt. Adica mi se intimpla sa imi pierd rabdarea si sa ridic tonul in fata Isabelei. E drept ca dupa asta imi pare rau, o iau in brate si imi cer scuze si o pupacesc. Stiu stiu stiu...conform tuturor teoriilor parintele trebuie sa fie coerent si consecvent in fata copilului si prin gesturi si atitudini. Dar eu una nu pot. Ma supar si ma consum ca imi pierd cumpatul. Dar asta sunt eu...

Iar in dialogul cu tatal Isabelei ca doua pesonalitati puternice ce suntem ne mai si contrazicem si asta pe o tonalitate mai inalta. Isabela de obicei se posteaza intre noi si ne tot bombane asa ca sfarsim prin a rade de ea si cu ea.

Sunt curioasa cand va incepe sa vorbeasca legat propozitii ce ne va spune. Mama mea spune ca va incepe direct sa recite cursurile pe care le tin...ca le vede/aude (eu mai rationez si cu voce tare...din pacate..:() sau va incepe direct sa cante muzica pe care o asculta tati de Isabela...vom vedea. Cert e ca pana una alta ne spunem UCA (yesssss...am scapat de Coco), papucilor le spunem pupa, papusilor pua (nu e de ras!!!!), pipi e pupu, caca spunem tare si frumos de ne aud cred ca toti vecinii, apa, papa, mama, tata, aooo (telefon dar si alo), baca (televizor) si din greseala mai repetam mine (miine), ampa (lampa), ore (soare), Ita (Isa). Hmmmm...oare am uitat ceva? Daaaaa...Dei Dei= Andrei! Cum ne apropiem de blocul lui deja il striga. Iubire mare, nu gluma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu