duminică, 31 iulie 2011

Programul de zi cu zi

Era sa zic de aseara dar din pacate se cam repeta des. Aseara insa a fost punctul culminant...pana la ora 1 nu am putut sa adorm mamarutza indiferent ce am incercat. Iar de doua seri de cand suntem acasa patutul ei are tepisori. Urla si plange de se face vanata la fata cand il atinge.

Asa incat ma gandesc ca in Antalya vom dormi toti trei in acelasi pat, nu are sens sa mai cerem patut separat pentru ea...

Deci, programul Isabelei pe ore acum la 1 an si 10 luni, in pline crize de personalitate este urmatorul:
trezirea 8-8.30 pentru prima portie de lapte
8, 8.30-9.30, 10- trezirea
11- micul dejun (de obicei fructe si cereale cu lapte, mozarella sau alta branza sau pasta de branza cu ardei/rosie/castravete sau omleta fara nimic altceva...)
11.30-13 - ore de joaca afara
13.30-15- ore de joaca in casa
15.30, 16-18.30, 19 -somn de voie
19.30-21- ore de joaca afara
dupa 21 e seara tata si fiica ...se termina cand vrea Isabela dupa 270 ml lapte si spalat pe dinti...eu desi incerc cu stoicism sa o culc de la ora 22.30 raaaaar resusec sa o adorm inainte de ora 23.
Teoretic din 17 august (ne intoarcem doar in 15 din Antalya) incepem gradinita. Mai am fix 15 zile sa ii mut ora de somn si sa devenim matinale...
Oare voi reusi?

2 comentarii:

  1. ... poate in concediu... Eu din totdeauna am fost matinala in concedii.. pe cand acasa, nu prea. :P
    Va tin pumnii! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cecilia, oare nu-i prea tarzie portia aceea de joaca afara pana la 21? Ai incercat vreodata sa-i modifici un pic programelul, joaca activa (banuiesc ca alearga ceva pe afara) sa fie pana la maxim 19:30, pana 20:30 cina si dusuleala si apoi, timpul tata-fiica, in pat, cu lumina domoala, citind carticele.

    Va tin pumnii!
    Oricum, cred ca depinde mult si cum sunteti voi, parintii; daca sunteti niste bufnite ce functioneaza mai bine la ceasurile noptii, cam greu ca Isa sa fie altcumva.

    RăspundețiȘtergere