duminică, 17 iulie 2011

Sambata aglomerata


Daaa...s-au inaugurat alte doua parculete noi in zona noastra (au fost reabilitate/modernizate etc etc) asa incat ieri am fost ocupate cu incercarea noilor leagane, tobogane si a caruselurilor...uau astea ne termina..am sta pe calut non stop. Dupa atitea aventuri seara (pentru ca afara ploua) am avut musafiri: Dei a venit in vizita. Si a fost o distractie pe cinste. La ora 22 inca negociam care la cine merge acasa sa doarma si cine cu cine doarme! Gata gata sa ramana la noi Andrei (sincera sa fiu cred ca totusi m-as descurca cu amandoi o noapte...ziua e jale, sunt argint viu si nu stau o clipa locului). Distractiva e faza cu imitatul...fac aceleasi grimase, plang deodata (spre disperarea parintilor cand incepe unul sa planga incepe si celalalt din spirit de solidaritate), urla deodata, se arunca pe jos, vor deodata aceeasi jucarie (noroc ca deja ne-am prins si au cam totul in dublu exemplar!). Stau cateodata si ma intreb daca nu or fi frati...:D Las imaginile sa arate ce bine ne-am distrat!

Tati ne arata cum trebuie sa folosim mingea:

Mancam amindoi cugica=covrigi:

Uau ce am facut pe jos...ne pune mami sa curatam:

Un comentariu: