miercuri, 27 iulie 2011

Scuze

Scuze cititoarelor nostre de blog si mai ales mamicilor speciale pe care le citesc cu atat de multa placere. Pai de ce scuze? pentru ca deja cam de o luna programul meu internet explorer nu ma lasa sa mai comentez pe alte blog-uri cu exceptia Cojocarilor (pe care ii salut si le trimit ganduri bune). De ce? habar nu am...Sotul meu s-a chinuit si mi-a instalat o versiune mai noua si tot degeaba...acum am decis sa trec pe un alt provider ca deja nu mai am nervi.

Ma enerveaza sa vad ca nu mai pot comenta de pe laptopul meu la posturile fetelor nici pe blogul propriu si nici pe cele ale fetelor dragi.

Asa ca fete dragi: SCUZE...tehnologia asta moderna imi cam joaca feste!

Dar..revin in forta..promit sa remediez problema in weekendul viitor!

Pana atunci...bun venit unor fete ce ma citesc si carora nu am binevoit sa le raspund pana acum (Laurita si tu esti printre ele) si pupici si spor la scris celorlalte. Va citesc la cafeluta de dimineata si de obicei imi faceti ziua mai buna!

3 comentarii:

  1. un mozilla sau un chrome nu iti rezolva problemele?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cecilia, eu am rezolvat baiul asta cu Opera.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu pot posta nimic de la serviciu, dar asta din cauza de restrictii. Asa ca citesc, ma umplu de frumos si...nu pot sa comentez.
    Iar acasa ma iau cu altele.

    Dar de citit...chiar asteptam sa gasesc cateceva scris.

    RăspundețiȘtergere