marți, 15 iunie 2010

9 luni





Da...azi Isabela a implinit 9 luni! Incredibil ce repede a trecut timpul. Nu imi revin...parca acum eram in Gine I plinsa toata ca mi-era teama ca vine prea repede si nu e pregatita pentru lumea asta.

Dar se pare ca a fost si este pregatita.

Are in fiecare zi cite o realizare uimitoare. Acum sta bine de tot in picioare, se ridica singura agatindu-se de tot ce prinde: noi, barele de la patut, picioare de scaun etc etc...busileste cu o viteza incredibila (tot imi propun sa o filmez, sper sa am timp zilele astea).

De citeva zile papam cirese, pepene galben, piersici si caise. Si ne plac toate. Ma tot gandesc ca ar trebui sa variem mai mult si masa de legume...si sa introducem pestele!

Una peste alta azi a fost o zi deosebita! Am fost la plimbare impreuna, am fost si am luat tarta de fructe si carti de povesti, ne-am dragalit, am avut bunicii in vizita....a fost superb. Se vede si din poze ce bine ne-am distrat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu