joi, 3 iunie 2010

Stam la taifas

Mda...am ajuns sa stau la o poveste cu fiica-mea. Care deja face multe eforturi pentru a reusi in final sa se ridice singura in fundulet. Dar reuseste!
Aseara am stat la taifas...adica i-am spus Isabelei si mi-am spus povestea Cenusaresei. Bineinteles ca pe la mijlocul ei Isabela deja dormea dar nu m-am lasat si am povestit pina am terminat-o...moment in care am adormit si eu...:)

A fost prima noapte dupa multe saptamini in care a dormit legat 5-6 ore. Si s-a trezit dimineata tot un zambet. Eu din pacate din cauza obisnuintei m-am trezit des sa vad ce face....asa ca tot obosita sunt.

De dimineata am inceput sa povestim iarasi. Are multe silabe in repertoriu...ma astept ca la 1 an sa spuna cuvinte intregi...:)

Si al doilea dinte e pe iesite...se pare ca nu e chiar asa dureros ca si primul cind mi se tanguia in brate si eu nu puteam sa ii fac mai nimic.
Oricum e bine ca incet incet ne ies dintisorii...eram stresata ca are imediat 9 luni si e tot stirba. Azi vreau neaparat sa ii fac o poza primului dintisor. E pacat sa pierdem asa un moment!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu