marți, 8 iunie 2010

Un nou fruct

Astazi am avut un nou fruct in meniu....am introdus ciresele. Le-a papat cu mare placere...e drept ca i le-am dat amestecate cu piure de para ...pentru ca eu am insistat sa i le dau pe razatoarea de sticla si...am obtinut suc de cirese...pulpa a ramas pe razatoare. Dar si asa e bine..zic eu.

De o saptamina bem zilnic cite 200 ml suc de morcovi si mar. Ieri seara am introdus si portocala in suc. Speram sa o toleram bine.

Ma bucur ca incep sa apara si alte fructe ca ne-am saturat tot de mar, para si mango...sambata am mincat piure de caise. A fost yummy....l-a halit pe tot (din 4 caise maricele). Abia astept sa ajungem si la piersici.

Isabela e ca si mine...maninca cu placere fructe si incepe sa strimbe din nas la legume. Adevarul e ca tot morcovi, cartof dulce, albitura si dovlecel papam. Mai variem cu brocoli sau spanac dar aia e o data pe saptamina. In schimb papam carnita de pui, ficat de pui si galbenus de doua ori /saptamina.

Si al doilea dintzoc e vizibil bine. Am mai rarit trezirile...doar de 3 ori/noapte. Cred ca suntem pe drumul cel bun!

Am tot auzit/citit in ultima vreme despre quinoa....ma bate gandul sa incerc si eu...sa gustam impreuna. Oricum meniul meu mai sarac in calorii da roade. In doua saptamina am dat jos doua kg fara efort prea mare...mai am de dat jos 7...ca sa ajung sa ma plac din nou. Isabela in schimb in 3 saptamini a pus 250 g..are 9,400 kg! Azi miine trebuie sa schimbam cantarul..cel de bebe e pina la 10 kg!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu