vineri, 4 iunie 2010

Saptamina copiilor


Asta a fost saptamina copiilor. Sau a copilelor...ca noi doua ne-am cam facut de cap. Adica de data asta chiar mi-am lasat timp si o gramada de indatoriri deoparte si fie m-am jucat cot la cot cu Isabela, fie i-am citit cate o poveste sau chiar i-am spus- o pe voci seara la culcare. Si mi s-a parut fantastic. Asa stare de bine mi-a dat! E clar ca trebuie sa ma tin de treaba si sa perseverez.
pai sa le iau pe rand: cu jucatul e simplu. Isabela are destul de multe jucarele care ma distreaza si pe mine...multe canta, tiuie, fac tot felul de zgomote, altele cer indemanare si atentie (aici ma joc eu mai mult decat ea, ca e cam mica pentru ele), are o menajerie importanta si ma distrez sa ii trec animalutele prin fata ochilor si sa fac ca ele. Mai greu e cand ajung la leu ca nu imi prea iese ragetul de leu...sau la girafa Sophie ca habar nu am cum se manifesta ea in savana. Mda...mai trebuie sa invat si eu.
Cu cititul devine interesant: sunt o gramada de povesti pe care le-am uitat. Noroc cu colectia de la Adevarul ca le pot reciti si mi le amintesc apoi cu placere. Nu prea imi iese cititul pe voci dar nu ma las!
Cu povestitul e incantator: noi doua in patul mare din dormitor, ochi in ochi spunandu-i povestea. Normal ca la mijlocul ei adoarme...dar ce mai conteaza?

Aaaa....si se pare ca avem un coltisor afara de la al doilea dintisor: de asta aveam mutritza asta asa gandita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu