marți, 1 iunie 2010

Primul 1 iunie

La multi ani Printesa mica! E primul 1 iunie al tau...Ne-am propus dupa masa sa mergem la un loc de joaca din mall unde se organizeaza diverse actiuni cu Isabela...sa se intilneasca cu mai multi copii...ca tot singura o plimb si mi-e ca va deveni o salbatica ..:)

Azi din pacate eu am o zi mai proasta (dupa atitea nopti nedormite isi spune si oboseala cuvantul) desi am asteptat sa ne distram impreuna de 1 iunie! Asa ca dupa smotrul de dimineata m-am delectat cu o cafelutza fara cofeina si am citit blogg-urile fetelor dragi: Dana, Nela si Raluca. Bineinteles ca Raluca abordeaza niste subiecte care si pe mine ma bulverseaza de obicei: despre hrana bio, stil de viata sanatos si mai noi despre argumentele pro-alaptare. Si aici m-am distrat pentru ca mi-am adus aminte ca nu in urma cu mult timp la o discutie "tehnica" cu o farmacista cu multa experienta spunand ca inca o alaptez pe Isabela mi s-a dat replica :"vai draga, dar e prea mult sai prea obositor pentru tine. pune-o pe formula ca e mai usor si mai bine pentru copil. Fiica-mea asa a facut de la 4 luni.".

Recunosc ca in prima faza am luat-o ca pe o metoda de marketing buna pentru a vinde diversele formule si borcanele cu mancarica de bebe (ca mi s-a comentat ca pierd prea mult timp gatind in casa pentru Isabela cand exista papa gata facuta...hehe..no comment). Dar citesc cu stupoare ca si altora li s-a intimplat cam acelasi lucru. Adica sa iti alaptezi copilul cat mai mult timp e considerat un gest demodat si nesanatos?!???
Dar oare in ce lume am ajuns sa traim?

O lume in care preferam surogatul in locul realului. O lume in calea naturala indiferent de ce domeniu vorbim a ajuns atit de demodata incat trebuie ajutata de pilule, pastile, device-uri, mecanisme, procese etc etc...Jalnic.

Ma gandesc cu groaza ca asta e lumea in care va creste Isabela. Iar eu va trebui sa o educ incat sa se adapteze cat mai bine la ea...chiar daca eu am alte pareri. Parerile mele sunt altfel decat ale majoritatii, muzica mea a altfel decit manele lor, cartile mele sunt cele serioase nu ale lui sandra brown (sau oricare alt brown), hainele mele le vreau din in si bumbac iar mancare din curtea si gradina mea....Oare voi reusi?

Oricum...LA MULTI ANI DE ZIUA COPILULUI PRINTESA MICA! Iti doresc sa ramii copil si peste 100 de ani. Asa vei reusi sa vezi doar partile frumoase ale vietii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu