duminică, 13 februarie 2011

Curcubeul din livingul nostru

M-am trezit de dimineata cu un moral facut bucati fara a avea o cauza reala. Recunosc...prea multe blog-uri si mesaje ale copiilasilor bolnavi citite in ultimele zile, prea multe vesti triste date de cunoscuti, prea multa tristete si disperare in jurul meu...Chiar si in parc, acolo unde ar trebui sa se auda doar galagia facuta de copilasi si rasetele lor zglobii.

Dar cand am vazut soarele stralucind pe cer si am auzit-o pe Isabela cum ma striga din patut "mama, mamama,mamimeme" toate gandurile negre au pierit.

Asa incat mi-am facut curaj si in perioada in care ea isi face somnul de frumusete scriu ce am mai facut saptamana asta:
- alergam prin parc si prin casa, prin casa am ajuns sa ne jucam cu mingea cu tati un fel de fotbal..
- suntem fascinate de pantofi (asta e de rau, o spun din proprie experienta)...am prins-o intr-una din zile proband peste papucii ei un pantof de al meu si tarandu-l asa pana la oglinda din hol. Nu am fost pe faza sa ii fac poze...era super mega haioasa.
- daca tot ne plac pantofii spune cand o incalt/descalt "papu".
- la intrebarea cum te cheama tot "Coco" ne raspunde
- am trecut de la faza de phuah la caca phuah. Si apropos de asta, nu pot sa nu o parasc: Babu cu bune intentii a asezat-o luni pe olita in speranta ca va face ceva. Dupa 15 minute de povesti Babu pe jos, Isabela pe olita, plictisite amandoua s-au ridicat. Babu sa caute scutec...Isabela sa caute un locsor tihnit (in coltul de langa usa) unde a facut pipi. Era in fundul gol dar cu sosete si papucii de casa...care au fost uzi (i-am si aruncat). Am ramas socata...desi intial am ras de m-am prapadit. Hmmm...am adus chilotei de antrenament la olita din Austria, cred ca e momentul sa incepem sa ii folosim.
- ieri seara am avut prieteni in vizita...a primit un aspirator de jucarie. Eu una m-am jurat ca nu o sa ii iau fetei jucarii de genul aspirator, mop, matura, fier de calcat si altele...nu vreau sa traumatizez copilul...o sa aiba parte de ele destul cand va creste. Dar...de ziua mea a primit de la ai mei parinti un set de curatenie cu mop, galetuta, matura si alte ustensile si cum ma vede ca dau cu mopul (si trebuire sa recunosc ca dau cam des) cum e si ea cu mopul mic pe urmele mele. Deci...amicii nostri ii scoteau mandri aspiratorul din ambalaj...i-au instalat repede bateriile si i-au spus : uite asta e un aspirator, curatam casa cu el. Tacticoasa Isabela i-a lasat in living, a mers in camera ei si-a luat carutul de curatenie si a venit inapoi. A inceput sa mature, sa dea cu mopul si apoi s-a ocupat si de aspirator. Oamenii saracii au fost socati...noi ne-am distrat. Stim deja ca avem o maimutica mica, nu ii scapa nimic...si in plus are si talent la a ne imita.
- am picat urat pe tobogan in parc, ne-am facut o vanataie pe obraz si una la soldul stang. Din acest motiv joi am schiopatat si ne-am tot plans cand umblam. Dar a fost doar o contuzie, nimic grav...
- de cateva zile a descoperit curcubeul...suntem fericitii posesori de curcubeu in zilele cu soare. Apare pe la ora 12 si sta cu noi pana pe la ora 14...(avem o masa de sticla in living cu marginea taiata in prisma care creeza efectul acesta pe tavan). Asa ca de fiecare data cand ajunge in living ne arata tavanul...cautand curcubeul. Tati trebuie sa o ridice pana la tavan sa il atinga...daca nu e tati acasa sarcina imi revine mie...Deja il recunoaste si in carti...:D

Azi se intorc bunicii din scurta lor vacanta...de miine iar ne asteapta o saptamana plina cu traznaile Isabelei! Abia asteptam...

Un comentariu:

  1. Pupam noi lovitura!

    Ce scumpa e cu curcubeul! Iti dai seama ce faina amintire ii va ramane cu asta? Minunat!

    RăspundețiȘtergere