marți, 22 februarie 2011

Update

De vineri seara am otita...ma bucur ca Isabela se tine tare pe pozitii si nu a luat nimic de la noi: nici raceala lui taica-sau nici crocobalauri de la mine. Pe mine ma face sa ma simt aiurea rau mai ales ca nu am antibioticele adecvate pentru tratament....trebuie improvizat si avut rabdare...mers pe tratament local mai mult si nu sistemic. Oricum..e aiurea, cu urechea stanga nu aud!

Isabela ne uimeste pe zi ce trece cu cate face/intelege. Asa ca trebuie musai sa o laud. Cred ca am mai scris ca deja stie unde e cosul de gunoi. Si cara...scutecul ei, servete murdare, hartiile ce le gaseste prin casa...am avut surpriza sa gasesc si tacamuri la cosul de gunoi...deh...fata e harnica si vrea sa fie curata casa. Si apropos de asta...intr-o seara jucand fotbal cu tatal ei mi-a rasturnat o vaza in care tin flori de paie. Normal ca s-au imprastiat peste tot si eu i-am certat. Pana sa ma duc sa imi aduc matura, faras, mop si altele asemenea, Isabela a mers rapid in camera ei si a venit cu maturica si farasul ei de jucarie. Le-am lasat sa le imprastie si mai temeinic...

Din categoria cuvinte noi: facem diferenta intre papu= papuc si pupa=papusa. De ieri zice si pui (a invatat-o Babu) iar de la BabyTv a preluat o onomatopee noua : uaaaauuuu. Tata a devenit Tati iar mie imi spune in functie de ce nevoi are: mama, mami, meme, mamimeme, mamime.

And btw...o sa o tinem tot intr-o veselie si chef..azi e ziua nepotului nostru, sambata a celui mai bun prieten a lui Sorin iar in 6 il serbam pe tati. Sa nu uitam de 1 si 8 martie...pe care abia le asteptam cu soare mult si flori frumoase!

2 comentarii:

  1. sper sa scapi cat mai repede de pacatoasa de otita!
    ... m-a induiosat tare povestea despre rasturnatul vazei si cum a adus mititica maturica ei de jucarie ca sa te ajute la strans... :) E dulce foc!
    Petreceri frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cecilia, sanatate multa!
    Te imbratisez tare!

    RăspundețiȘtergere