duminică, 29 mai 2011

De toate, amestecate

Pe mine blogger ma saboteza. Si nu e gluma...de joi incerc sa postez comentarii pe blogurile pe care le citesc si nu reusesc...ma tot pune sa ma conectez si reconectez si nu imi apar deloc comentariile..:((

Asa incat nu imi ramane decat sa comentez aici ceea ce am citit:
- Incep cu Dana si Grig carora le doresc cu intirziere toata fericirea din lume, sa se iubeasca tot asa si peste 30 de ani! Si sa ne arate poze de la nunta de aur! Ca sunt tare frumosi si li se citeste fericirea pe chip!
- Ralu a deschis Kiddy shop! Chapeau bas ca are timp sa se ocupe de afaceri si succese fara numar! Trebuie sa arunc un ochi pe acolo sa vad ce bunatati si minunatii aduce Ralu...
- Despre Nela si Ana si petrecerea picilor...am zambit si mi-am adus aminte de ce se maninca pe la Cluj prin parc. Si de cum planifica deja parintii petrecerile de 2 ani cu pizza si tort cu muuuuuuulta frisca! Eu ciudata de mine am cautat un loc de joaca cu o curte imensa si multe jucarii afara unde sa pot duce eu mancarea (ca noi inca nu mancam nici pizza nici tort cu muuuuuuuuuuulta frisca) facuta de mine acasa pentru cei mici. Si pentru cei mari... ca vad ca la varsta lor astia micii sunt mici maimutele care vor sa guste tot ce baga parintii lor in gura...
-Amy de pe Herbine lanseaza noi si noi provocari....adica noi produse tot mai tentante. Am incercat de la ea un unt de corp pe baza de ciocoloata sa completeze scrub-ul de corp si pe cel de fata cu cafea si cacao...gata gata sa ma manince Isabela asa de frumos miros! Dar ma chinuie o intrebare...de unde stie fiica-mea de miros de ciocolata? Ca eu numai neagra am in frigider ascunsa bine sa nu ajunga nimeni la ea...:)
- Am vazut si micuta balerina pe blog-ul Loredanei...ufff...asa mi-o imaginez si eu pe Isabela peste vreo 2-3 ani. Frumos, frumos...

Si ca sa nu uit...am fost plecate trei zile la casa alor mei de la Beclean...ca vorba aia a venit vara iar vara ne mutam la umbra, racoare si curte. Am inaugurat si piscina...bine si rau. Bine ca Isabela a vrut non stop la apa, rau ca s-a lasat cu urlete si plansete cind am scos-o din apa. Asa ca abia asteptam vacanta (offff inca doua saptamani) sa mergem mai des si mai mult la aer curat.

Un comentariu:

  1. Multumeeesc!!! >:D<

    Are ceva blogger, nici eu nu am putut o zi, apoi am incercat in Mozilla si am reusit.

    Sa vina o data vacanta, sa va balaciti non-stop! :-*

    RăspundețiȘtergere