sâmbătă, 14 mai 2011

Fuga din oras ...spre ferma animalelor

Azi am profitat de vremea superba de afara si de faptul ca tati a fost doar al nostru si am iesit din Cluj la 16 km departare unde am gasit o ferma tematica, special conceputa pentru copii. Isabela a putut hrani cu manuta ei gaini, puiuti de gaina, porcusori de guineea, porci adevarati, iezi, miei, capre, caprioare si cerbi, lame, pauni, iepuri de diverse marimi, labradori si...cel mai senzational: poneii. Nu m-am asteptat sa fie chiar atat de intersata doar de animale in conditiile in care erau peste 100 de copilasi de diverse varste in jurul ei, parc cu leagan, tobogan si groapa de nisip. Am plimbat-o cu poneiul de doua ori, i-am hranit pe toti 3 de nenumarate ori (mergea cu galetusa plina cu morcovi si graunte strigand "papa, aide, papa"). Mi s-a parut incredibil cat de bine s-a tinut in sa si cat de fericita radea pe ponei fiind.

Tati i-a facut poze cu telefonul (ca asa patim tot timpul daca tot avem 3 aparate foto performante in casa, plecam cu miinile goale si facem poze cu telefonul!!!!) dar nu le-am transferat inca. Dar abia astept...

Last edit: poze de ieri





Aici sunt cu Andrei, ne uitam sa vedem daca ne vad mamele..:)



Si trebuie sa recunosc ca pentru cateva ore am redevenit si noi copii, eu una nu m-as mai fi dus acasa, am mangaiat tot ce am putut, ne-am jucat cu cateii si iepurasii, am admirat paunul ce ne facea in ciuda cu coada-i superba, am facut in toate felurile ca sa imitam animalele, am fugit dupa ieduti si mieluti sa ii prindem, ne-am tavalit prin paie (loc special amenajat pentru copii, un fel de labirint din baloti de paie...dragut)...o experienta reusita pe care ne dorim sa o repetam cat mai des.
Drumul din pacate e cam bombardat iar privelistea pana acolo lasa de dorit...plin de lume iesita la gratare intr-o mizerie incredibila...tot un pet si o punga peste tot. Pacat!

Cu dintii stam bine: doi canini iesiti (sus), doi pe punctul sa iasa (jos), se vad prin gingie. Noptile sunt de vis...cu treziri dese si plans cu suspine...dar trec! Oricum...eu abia astept vacanta.

5 comentarii:

  1. Ce frumos v-a fost weekendul, Cecilia!
    Te-ai încărcat cu energie pentru o perioadă măcar!
    Super super!
    Vă pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. arata foarte bine.
    unde e locul asta minunat?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nela asa e...a fost super. Va pupam!
    Loredana e catre Ciurila pe drumul din Faget. Nu e departe. Cred ca se numeste ferma Morii.

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc. sper sa ajungem si noi acolo, pare tare frumos.

    RăspundețiȘtergere
  5. e chiar frumos acolo, iar pitica e uimitoare in sa!! :) Nici nu banuiam ca e prima data, la cat de bine se tine infipta in sa.

    RăspundețiȘtergere