luni, 23 mai 2011

Despre experientele mele on line

Acum nu va ganditi la site-uri de socializare sau de alta natura ca nu e cazul..:)
Vreau pur si simplu sa consemnez faptul ca am descoperit o comunitate de artisti si artizani care furnizeaza multe (si variate!) produse bio, eco si mai ales unicat.

Asa am descoperit-o pe Herbine si cosmeticalele ei (are un scrub pe baza de cafea, o crema de picioare minunat de eficienta si un deodorant solid de care am devenit dependenta), pe Luthelo si sapunurile ei magice (si da, sapunul sampon solid anti matreata CHIAR functioneaza!!!), pe Havin si minunatele ei bijuterii unicat...si mai nou, de cand incerc sa imi accesorizez tinutele pentru nuntile si intilnirile de peste vara la care suntem invitati...pe Julia cu clutch-urile ei incredibile! Asa ca....sunt super mega incantata ca mai exista oameni in tara asta care se straduie sa faca ceva bine, sa satisfaca gusturi variate, sa creeze ceva nou si deosbit si mai ales sanatos si natural...

Adevarul e ca lista nu ar trebui sa se opreasca aici...dar am sa revin cu un post mai detailat!

4 comentarii:

  1. Ei si Herbine e acolo langa tine :D, norocoaso!

    Sunt eu, raluk, dar sunt logata de pe celalalt cont :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cecilia ma bucur sa vad ca iti plac asa mult produsele mele. Nici nu stiam ca ai blog.Multumesc Ralu ca mi-ai atras atentia :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Fetelor va pup! Amy..chiar ai produse incredibile. Acum cujet la ce sa mai comand...asa ca zilele astea mai auzi de mine..:))
    Ralu..pupici lui Alex si tie!

    RăspundețiȘtergere
  4. inteleg perfect! Sunt fan neem si crema pt picioare by herbine! ;)

    RăspundețiȘtergere