luni, 29 august 2011

Prima zi de gradinita


Memorabila zi. Pentru ca eu si tatal Isabelei am avut (si inca avem) mai multe emotii si lacrimi in ochi decat Isabela. Pregatirea de peste vara referitoare la gradinita, vizitele la poarta si in curtea ei ne-au facut impresie buna asa incat Isabela a avut impresia ca e doar in parc si se joaca cu cativa copilasi nou cunoscuti. Deci...nu a plans si nu m-a strigat deloc.

Dar sa o luam cu inceputul. Ne-am trezit cu noaptea in cap (7.40) am baut laptele, ne-am spalat, jucat, imbracat, ne-am luat rucsacelul de gradi si....am fost gata de plecare.
Am ajuns in 5 minute pe jos si ne-a preluat direct tanti educatoarea (sau Frau Lisa cum sa o invatam sa ii spunem, sper cat de repede). In timp ce eu discutam cu medicul gradinitei despre istoricul ei medical, Isabela a fost prezentata colegilor ei (care tocmai isi terminau micul dejun) si apoi dusa afara la joaca.
M-am intors dupa exact o ora...ce credeti ca facea copilul meu? Desculta, sarea pe trambulina si mi-a dat un ignore scurt. De abia la ora 11 am reusit sa o incalt si sa o scot de la gradi cu promisiunea ca mergem miine inapoi la trambulina, castel, alte jucarii si d-na educatoare. Mi s-a spus ca nu a plans deloc, s-a jucat cam stinghera in coltul ei, a incercat papucii intregii grupe, a dansat si...cam asta a fost primul nostru contact cu gradinita.
Miine stam o ora si jumatate. In fiecare zi crestem durata cu cate o jumatate de ora...speram ca de lunea viitoare sa stam 4 ore fara probleme. Vom vedea!

Un comentariu:

  1. :) Iata ca si-a inceput cariera "academica" :) Felicitari. cred ca ai avut niste emotii.... :)

    RăspundețiȘtergere