miercuri, 31 august 2011

A treia zi...

Azi au fost doua premiere: una ...strigatul dupa mine cand eram pe punctul de a iesi din gradinita...m-am intors si am linistit-o spunandu-i ca o las cu copilasii la joaca si ca ma intorc dupa ea cand se satura de atata joaca. Dupa explicatii a luat-o frumos pe tanti de mana si a urcat linistita spre grupa ei.
A doua...am trecut de la cresa la grupa mica (eu am inscris-o la cresa pentru ca asa e organizata gradinita: 0-3 ani cresa, grupa mica peste 3 ani, grupa mijlocie 4-5 ani si apoi grupa mare respectiv pregatitoare...). Azi doamnele au trecut-o la grupa mica si au tinut-o doua ore la activitati in gradinita (deci nu joaca pe afara ca pana acum). Asa ca la ora 11.45 cand am luat-o a fost mai mult decat bucuroasa sa se zbenguie si sa alerge prin parc...la ora 14 a adormit dupa ce singura s-a cerut la "nani".
Eu sunt putin cam intrigata si ingrijorata...am cerut expres educatoarelor sa nu o forteze si sa o lase in ritmul ei, in grupa cu copilasi de varsta ei pentru a nu ii forta cresterea/maturizarea...ele au decis ca nivelul ei e altul. Sper sa fie o decizie buna. Vom vedea...

2 comentarii: