duminică, 14 august 2011

Sapte zile de vis

Ultimele zile, de fapt ultima saptamana a fost de vis. De vis pentru ca am fost cu Isabela 24 de ore din 24, sapte zile din sapte, doar noi doi si ea. Si a fost incredibil.
Apoi, am fost intr-un loc de vis.

Chiar daca nu sunt fan vacanta "spalare de creier" cu stat la mare/plaja/piscina non stop fara a fi nevoit nici macar sa iei decizia " ce sa manincam la cina"(avantajul ultra all inclusive-ului) hotelul cu toate facilitatile lui m-a dat gata. Adica eu cred ca mai mult de atat nu se poate. Sincer.
De la 1 an si 10 aproape 11 luni pana la 88 de ani toti de toate varstele au ce face. Dotarile resortului sunt atat de vaste incat nu iti ajunge o saptamana sa le explorezi pe toate. Dar cel mai important este ca am fost intr-un hotel child friendly. Ceea ce e extraordinar pentru doi parinti care si-au scos prima data puiul in lume. Dar puiul s-a comportat exemplar. Toti parintii de la piscina de copii dar si de la locul de joaca mi-au spus ca am un copil cuminte si ascultator. Extremement sage...cum s-a exprimat belgianca cu care am petrecut cel mai mult timp la povesti pe marginea si in piscina de copii (mama a unui baiatel de aproape 4 ani).
Una peste alta...hotelul ok, plaja super ok, marea superba! Am prins dupa masa de dupa masa valuri inspumate si 30 de grade. Cam greu de innotat dar altfel a fost ok.


Sa le iau pe rand: vineri 5.08 ora 16.50 am iesit in casa. Ne-au dus bunicii la aeroport. Norocul nostru ca am luat Maclarenul cu noi ca altfel nu stiu cum ne descurcam cu doua valize, un rucsac si doua genti de umar plus o Isabela umblareata rau. Din pacate am tot avut tentative de a o pune pe Isabela in carrier dar nu vrea sa mai stea. Imi spune non stop "gios, gios" si da din picioare de nici nu ma pot misca. Deci operatiunea carrier la varsta asta a fost una imposibila. Din pacate...
Ora 17.30 am inceput imbarcarea. Am stat la o coada luuuuunga...si nimanui nu i-a dat prin cap sa ma lase sa trec mai repede ca doar eram cu copil mic....Romanica...ce pretentii sa am?
Dupa ce am facut chekc-in-ul a adormit Isabela in carucior. Si a dormit pana la usa avionului unde a trebuit sa o scot din carut. Cele doua ore de zbor au trecut relativ repede: am desenat, am cantat, am povestit, am papat si la final am vazut si un episod un "tudaaaalllll" cum spune Isabela aventurilor lui Micky Mouse.
Am ajuns pe aeroport in Antalya aproape de 20.30. Pfuaaaaauuuuu...socul maxim la iesirea din avion. Cald, cald, cald, umed, aproape irespirabil. Deja m-a luat groaza la gandul ca avem de stat 7 zile doar la aer conditionat....ca nu imi imaginam ca vom rezista afara. La iesirea din aeroport, termometrul arata la ora 21 doar 33 de grade!!!
Ne asteptau cei de la agentia de turism cu microbuzul sa ne duca la hotel. Hotelul cica la 10 minute de aeroport. Cronometrat pe ceas a fost la 20...Am ajuns, ne-am cazat. Aveam rezervat un Junior suite. OK din punct de vedere al spatiului si terasei. In camera ne astepa un cos cu fructe. Util...ca mancasem doar in avion un pic de branza. Tati s-a indreptat spre un late buffet la restaurant, noi fetele am preparat laptele si am adormit bustean. Cu Isabela in baby coat. Unde a dormit pana la ora 3. Cand s-a trezit cu niste urlete de am crezut ca vin de la receptie si ne dau afara din hotel. Asa ca am luat-o cu noi in pat. Si acolo a dormit tot sejurul. Si a dormit noapte de noapte fara sa se mai trezeasca. De-a latul patului. Intr-o noapte cu picioarele la capul meu in alta cu ele la capul lui Sorin...:D

A doua zi trezirea a fost la ora 7.30. O ora mai tarziu eram la piscina. A urmat un late breakfast pe la ora 10.30 si camera de frica soarelui. Erau totusi 37 grade! Am mai papat la masa de pranz (putin, ca ne-au doborat caldurile, Isabela a papat cam 10 g somon sau pui/masa , paste cu pesto, pasta de naut si pepene rosu/galben/piersici/caise- cam asta a fost meniul ei, la noi a mai intervenit un pahar de vin sau brochete de pui, m-am bucurat cand am ajuns acasa si m-am suit pe cantar ca nu am pus un gram desi mancare, bautura si mai ales dulciuri erau la discretie si foarte, foarte tentante!) apoi am tras un somn bunicel iar la ora 17 eram pe plaja.


De la plaja ne intorceam pe la ora 19 si mai stateam in piscina cam inca 40 minute dupa care ne pregateam de cina si de „dans, dans”. Sau sah, sau alergat dupa camila sau dupa pisici.



Tot timpul gaseam ceva de facut. Am uitat sa spun ca intre pauzele de piscina era inclus si programul de „casa” si „hinta”. Adica mers la locul de joaca.


Ce mi-a placut a fost faptul ca atat piscina pentru copilasi (de 40 cm) cat si locul de joaca era protejat cu copertine, deci practic la umbra toata ziua. Chiar si asa pe Isabela a vazut-o rar soarele ca a stat mai mult in apa.


Important este ca ne-am intors sanatosi (imi era frica de raceli din cauza aerului conditionat, dar l-am fixat pe 28 grade si a fost ok), putin bronzati si putin muscati de tantari (stateam seara pe malul marii pe leagane si ne piscau intr-o veselie).


Toata perioada asta am tot vrut sa scriu cate progrese face Isabela apropos de limbaj: are multe cuvinte pe care le pronunta corect: ochi, unghii, nas, coada, mie imi spune Shishilia, lui taica-sau So (asa cum ma aude pe mine), lui Bubu ii spune Sanu (de la Sandu) iar lui Babu a inceput sa ii spuna Buni. Stie toata familia lui Mickey Mouse dar Gufy e tot Gonga. Toata vacanta l-am dus pe Mickey cu noi peste tot ( a se vedea in poze ca inclusiv in piscina l-am avut cu noi) iar daca seara nu il avem in pat plangem dupa el. In Turcia incepea sa strige doar cand cineva incerca sa i-l ia....dragoste mare. Se mai supara pe noi ca o mai atentionam pentru una alta si ne spunea Pa! Daca o intrebam unde merge invariabil ne raspundea „a Dei = la Andrei”. Alta dragoste mare!

Regretul meu e ca a trecut asa repede vacanta! Asa ca abia o asteptam (deja!) pe cea de anul viitor!

3 comentarii:

  1. hi, ce frumos v-ati distrat!! imaginile sunt superbe, iar noua haina a blogulului inca pastreaza atmosfera de vacanta. bine ati revenit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, bine zice Gabi, arata tare bine blogul si noua poza a Isabelei!

    Shishilia draga :D, ne bucuram ca v-ati simtit asa de bine si speram sa mergeti cat de des in vacante impreuna!

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fete dragi va multumim mult! Si eu imi doresc in fiecare luna cate o vacanta la fel..:)
    Va pupam!

    RăspundețiȘtergere