miercuri, 25 august 2010

Complicatii

Ei...se pare ca nu doar dintii ne-au dat de furca, dupa doua zile de febra mare am ajuns la dr de familie si apoi la urgente unde am fost diagnosticate cu o rinolaringita acuta. Si peste toate avem si diaree. Deci le facem pe toate odata concentrat, sa scapam de bolile astea si mami de cele cateva kg in plus...

Nu spun ca de trei nopti nu prea dorm, ca ma doare capul de oboseala si stress, ca nu sunt buna de nimic si imi vine sa plang din orice de speriata ce sunt. Isabela in schimb e la fel de tonica. Cu exceptia momentelor cine vede halate albe...mi-a plans ieri si la dr de familie si la UPU de ziceai ca o taie cineva...a fost tare stresata si tracasata ieri...sper sa fie mai ok azi.

Tare oribil e sa iti vezi copilul bolnav si tu sa nu poti face prea multe..:(((

3 comentarii:

  1. Cecilia, te pup, draga mea.
    Nu stiu cum de mi-a scapat pana acum blogul tau!
    Sa stii ca te bat! Pai se poate, sa nu-mi zici tocmai mie? Eu sunt fan infocat al vostru!

    Va pup, mi-as fi dorit sa comentez la un post mat vesel, insa asa e acum, cand suntem mititei, cu febra si dintisori si alte cele.

    Va imbratisez cu drag si ma bucur sa va regasesc si aici.

    RăspundețiȘtergere
  2. maaiii! pai se poate!
    tu cu blog din luna mai si eu numa' acum aflu??!! offff...
    dar de ce nu ma pot inscrie la "persoane interesate"?

    va imbratisez dragelor!
    sanatate multa printesei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fete dragi va pup si va multumesc! Nu am prea zis ca nu mi se pare interesant ce scriu...scriu pentru memoria mea sa nu pateasca ca si mine si mama, pe care in momentul in care am intrebat-o la cate luni mi-a iesit primul dinte a raspuns ca nu stie exact:D. EU vreau sa stiu exact.

    Va pup si va mai astept in vizita pe la noi!

    RăspundețiȘtergere