marți, 3 august 2010

Impresii, impresii...

Iar mi-a luat ceva timp sa am ...TIMP...:)) de blog. Saptamina trecuta a fost cam furtunoasa si super ocupata cu pregatiri de Viena. Ca in sfarsit am ajuns la Viena (nu am mai fost din aprilie 2009!). Si...a fost superb. M-am relaxat si odihnit, m-am shoppinguit si am iesit seara de seara la restaurant cu amicii sau singuri. Trebuie sa recunosc ca tot timpul m-am gandit doar la Isabela. Daca in prima zi am sunat cam de 7 ori/zi m-am calmat ulterior si am ajuns doar la 3 telefoane/zi. La unul din ele Isabela pe limba ei mi-a zis "ai, mama, ai" iar mie mi-au dat lacrimile instant ca am tradus ca "hai, mama, hai acasa!".

Of course ca toate magazinele de copii au fost vizitate. Cu ocazia asta i-am luat un carucior mai usor, buggy , de la Maclaren (Techno XT) de care sunt foarte incantata. E usor, usor manevrabil se pliaza umbrela, are multe accesorii...nici nu mai conteaza ca a fost o caruta de bani (tati a facut cinste!). Si a mai primit Isabela hainute o gramada, sandale superbe si ghetute de iarna mov. Primele ei ghetute. Doamne cum trece timpul...

Mama si tata s-au descurcat admirabil cu Isabela...a rezistat cu 3 biberoane /zi, ca, 400 ml lapte praf. Eu cat am stat in Viena m-am muls dar constat acum ca productia a scazut dramatic si cred ca imediat raman de tot fara lapte. Era timpul e drept....dar o sa imi fie dor sa o tin la san pe Izzie Bell.

Tati si-a innoit si el garderoba. Adevarul e ca la ce reduceri erau era si pacat sa nu profite.

De cand ne-am intors Isabela e ca o pisica, se cere in brate si isi culca capsorul pe umarul nostru. Azi a dormit de amiaza pe mine...nu a vrut sa mai stea la ea in patut. Eu savurez la maxim momentele astea pentru ca vad ca pe zi ce trece e tot mai autonoma si independenta. Creste...

Miine ne retragem iar la tara...e cald la noi in apartament si nu ne odihnim bine. Am uitat sa spun...la Viena erau temperaturi intre 18 si 24 de grade..Ideal!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu