luni, 16 august 2010

Si am facut si 11 luni


Eeee...mai avem o luna si facem anul...Terminam cu aniversarile de lunite. Si ce repede a trecut anul asta. Eu una si acum imi amintesc la secunda tot ce s-a intimplat in 15.09.09. Cred ca nu am sa uit toata viata...

Isabela creste, incepe sa fie din ce in ce mai sigura pe piciorusele ei, merge dar doar sustinuta sau daca nu avem timp de ea busileste cu o viteza incredibila. Ne arata cu degetul directia sau obiectele de interes. Spune 'mama', 'caca', 'tata', 'dada', 'papa' dar nu asociaza tot timpul cuvintele cu obiectele respectiv persoanele. Adica si eu si Sorin suntem 'mama'..:D
Iar bunica e 'baba'...mama e suparata si o tot ameninta ca nu o mai plimba..ca ea e bunica tanara nu baba :D:D

In alta ordine de idei weekendul asta ne-am facut de cap: sambata am plecat doar noi doi la Sibiu la artmania sa il ascultam pe Serj Tankian. Super oras, super atmosfera, super concert! Am venit incantata de tot. Isabela a ramas cu bunicii peste noapte dar a fost cuminte. A dormit si s-a trezit doar de 2 ori...hmmm!
Ieri seara (15.08) am fost la mult anuntatul si mediatizatul concert cu Iron Maiden. Lume puhoi (peste 20.000), caldura mare, bere proasta, inghesuieli si imbranceli iar concertul ok. Adica au cantat toate super mega hiturile lor dar nu au data tot ce puteau. Au o scuza: varsta. Ce mi-a placut in schimb la ambele concerte: tinerii care vin atrasi de genul asta de muzica. Asa cum ii spuneam si lui Sorin: pana mai supravietuieste rock-ul in Romania mai avem o sansa; nu ne-am manelizat si tembelizat de tot asa cum vor 'ei'. Fear of the dark!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu