duminică, 22 august 2010

Inca doi!

Dinti desigur. In sfarsit avem incisivii superiori afara...dupa aproape doua luni de chin, trei nopti nedormite (treziri din ora in ora) si o zi de febra 39 (brusc). Dar au spart gingia si se vad. Ambii!!!

Nu pot sa imi imaginez prin ce dureri a trecut fata mea dar ma bucur ca in sfarsit sunt afara. Au mai ramas doar 16 de iesit..:D

Azi, cand am vazut cat e de letargica si cum ardea aproape m-am panicat. Stiam ce trebuie sa fac dar parca aveam un blocaj...a trecut dupa sosetele ude si paracetamol. Si un plans bun si sanatos de al meu... Si tocmai acum a facut febra asa mare cand Sorin de soreste in Portugalia...:)))

Tot azi e ziua de nastere a unui prieten special al sufletului meu, Adrian. Sunt 9 ani de cand ne stim...La multi ani prieten drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu