luni, 30 august 2010

O noua saptamina


Sper ca mai buna decit ultima care pe mine m-a marcat teribil...boala Isabelei mi-a dat peste cap psihicul si fizicul...din cauza asta am facut o enterocolita groaznica, de sambata pina azi nu am putut manca nimic ca tot am dat afara (diaree si voma). Noroc cu Sorin ca a fost acasa si m-a intepat...ca altfel nu stiu zau cum treceam peste episodul asta. Am dat jos intr-o saptamina 2,5 kg, ceea ce e mult zic eu (dar oricum e bine, ca mai am vreo 5 de dat jos ca sa fiu in parametri). Ce e mai trist e faptul ca nu m-am putut ocupa de puiutza mea...ieri a stat aproape toata ziua cu ai mei. Bineinteles ca lor le-a facut placere dar eu tare am suferit ca nu ma pot juca si nu ma pot ocupa de ea.

Sper sa fiu ok zilele astea. Oricum trebuie sa incep sa ma autoeduc...e evident ca va mai face diverse boli ale copilariei iar eu va trebui sa le fac fata. Dar sincera sa fiu nu mi se pare pedeapsa mai mare decit aceea de a-ti vedea puiul suferind. Eu i-as fi luat durerile si mi le-as fi transferat mie daca puteam.

De azi teoretic incepe circul...trebuia sa fiu deja la catedra la facut de subiecte..ei, azi le voi face de acasa.

Si tot de azi vine toamna la Cluj...acum la 10 cind a iesit puiutza la plimbare termometrul arata doar 10 grade! De la 29 vineri! si de la 25 sambata. Sper sa rezistam si sa nu ne captusim cu vreo raceala.

Isabela e totala...mai nou daca tot are dinti scrasneste din ei non stop...degeaba ii spun ca ramane fara ei dupa cat s-a chinuit sa ii scoata la suprafata, ei i se pare fun! Si si-a mai revenit si cu papica. Saptamina trecuta slabise 200g, adica am ajuns acolo unde eram acum o luna: 10,200 kg. Nu e grav. Eu una chiar ma bucur ca nu va trece de 10,500 kg la un an. E si lunguta, are 79 cm! Asa ca deja suntem in hainute de 18 luni :D. Principalul e sa fie sanatoasa...

Un comentariu:

  1. Cecilia, imi pare rau ca aiavut de tras cu enterocolita! Sanatate multa iti doresc.
    Stiu cum e sa fii bolnav...
    Si mare dreptate ai cand zici ca iti vine sa urli cand ai puiuta bolnava! Daca as putea, i-as lua durerea cu mana si as pune-o la mine!

    Isabela sta super super cu greutatea. Inchipuie-ti ca Ana ajunsese iarasi la 6.8kg. Acum a incepit sa recupereze binisor. Vad sambata ce si cum!

    Va pup, ma bucur ca am putut in sfarsit sa ma conectez la blogul tau, ca de o saptamana imi da eroare!

    RăspundețiȘtergere