luni, 10 mai 2010

Despre Isabela


Isabela face peste 5 zile 8 luni!


Uau...nu stiu cum a trecut asa repede timpul...parca acum s-a nascut, parca acum am adus-o acasa...efectiv mi se pare ca a zburat timpul de cind a aparut ea in viata noastra.


S-a nascut intr-o zi insorita de septembrie...15. A fost neasteptata venirea ei...nu ca nu am fi astepta-o cu interes si nerbadare ci pentru ca s-a grabit sa ne cunoasca. A avut 3 Kg si 54 cm. Si a luat si primul ei 10 (scor Apgar).


A facut si o forma mai accentuata de icter asa ca pentru citeva zile am crezut ca am un copil de chinez...dar tot frumoasa era.


Acasa si-a luat in primire patutul si camera...si acum ca si atunci doarme doar in patutul ei...ceea ce e mare lucru zic eu.


In primele trei luni a crescut binisor intre 1-1,2 kg/luna. Si si-a mentinut ritmul. Acum la aproape 8 luni are 9 kg si 74 cm!


E o mancacioasa, nu a refuzat nimic din ce i-am oferit de mancare. Normal ca prefera fructele dar nici legumele nu ii displac.


Este o copila cu par balai si ochi de peruzea. Iar eu sunt iremediabil si pe viata indragostita! De Isabela, minunea mea cu ochi albastri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu