vineri, 14 mai 2010

Pauza

Simt nevoia acuta de o pauza! In ultimele trei zile am stat mai mult cu nasul in TV si laptop urmarind stiri si comunicate de presa in speranta de a afla ce se va decide cu indemnizatia de crestere a copilului: scade, cu cat sau se plafoneaza la 600 RON?

Bineinteles ca parereile sunt multe, televiziunile incearca sa manipuleze cat pot, politicienii din opozitie isi fac capital politic din aceste subiecte, presedintele indeamna la calm ca oricum nu are date concrete...toata lumea este bulversata si revoltata.

Dar mie toate astea mi-au produs o mare SILA...fata de situatia in care ma aflu, fata de tara asta si guvernantii ei, fata de populatia tarii mele si fata de slabiciunea mea (sau nevoia?!) de a fi informata si de a "inghiti" la greu opiniile altora.

Daca e sa judec drept as spune ca inteleg sa se reduca si aceasta indemnizatie in conditiile in care se reduc toate cheltuielie statului. DAR DOAR IN ACESTE CONDITII. Ei si acum vine intrebarea: dar oare se reduc? Sau da iama guvernul doar in veniturile acelor categorii atat de vulnerabile si mai ales fara putere de decizie sau de reactie din tara asta.

Mi-e mila de pensionarii aceia care de abia isi duc zilele, care de abia isi pot permite piine de toate zilele si cartofi sau care se bucura de un medcament iefitinit cu 2 lei de pe o zi pe alta. Mi-e sila de acei pensionari care stau acasa pe zeci, sute de mii de lei. NU e etic ca dupa 30 de ani de contributii la fel ca altii sa iei zeci, mii de lei pensie doar pentru ca ai fost deputat sau senator sau chiar magistrat. Unde e logica? De ce un magistrat este mai indreptati sa aiba un venit urias fata de un doctor sau un profesor? Sa nu e fie coruptibil???? Va rog, vreau sa vad acel magistrat necoruptibil din tara asta! Asta e sistemul, esti altfel zbori din el.

Oricum...nu vreau sa polemizez inutil. Vreau sa spun ca mi-e sila ca nimeni nu se mai gandeste la viitorul tarii. Toti fac comparatii cu timpuri apuse: da, si eu am crescut cu scutece de panza, mama mea m-a lasat la 4 luni si s-a intors la job, nu am avut o gramada de jucarii sau hainute ci doar strictul necesar. Dar alea erau alte timpuri. Eu zic ca erau timpuri negre.
De ce ma obligati sa regresez 20-30 de ani??? De ce sa nu ii pot oferi copilului meu tot ce e normal pentru vremurile pe care le traim?

Aaaa...ca sa aiba unele vuitoane si altii SLK-uri...mda, bun motiv. Si rational!

Asa ca parafrazand spun ca nu astept sa faca tara asta nimic nici pentru mine nici pentru fiica mea. Iar ceea ce pot face eu pentru ea, tara mea, e simplu: sa o parasesc! Si plecand sa inchid usa cu cheia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu