luni, 31 mai 2010

Si urmeaza al doilea!

Dinte, of course. Deja se vad zimtisorii...Primul e complet iesit si ascutit rau de tot...nu degeaba am inceput sa ii spun "Isabela colt alb"..:)) Abia astept sa ii citesc si ei cartea...sau mai bine astept sa o citeasca ea.

Tot la fel de maraici suntem desi avem si momente bune cind ne taram, busilim, incercam sa ne ridicam in picioare, povestim (ioi ce mutritza serioasa are cind incepe cu "nde-ieieie-memememe-mamama-dedede-dadadada-tatata-dada-aieaie"). Ei...cate stim noi!

Ce mai facem? A da...stam pe o parte sprijinite in cot si incercam sa ne ridicam singure in funduletz. Mai nimerim cateodata....alteori nu...atunci e jale ca se enerveaza si cade.

In weekend am fost plecate la casa de la tara a bunicilor. Am stat la aer si ne-am "conversat" cu Niki pisoiul si Blacky catelul...nu intelegeau ei de ce le tot spunea Isabela "aaaa...aiaiaiaia"...eu m-am prins ca incerca sa ii cheme langa ea si le spunea de fapt "hai". Oricum...daca Niki e circumspect si nu ne-a prea agreat...cu Blacky nu am avut probleme...ne-a lins papucii, apoi sosetele si in final a ajuns si la degetele...si de la picioare si de la maini. Distractie maxima!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu