miercuri, 12 mai 2010

Ploaie de mai

Astazi a plouat cu tunete, fulgere si gheata asa cum nu am mai vazut de mult...Si am stat cu Isabela sa admiram ploaia de dupa perdea...M-am temut ca se va speria de tunete. Dar am ramas surprinsa sa vad ca de fapt era ceva nou si interesant pentru ea. Am iesit la un moment dat pe balcon si am incercat sa prindem amindoua bucatelele mici de gheata. A fost distractiv.

Tot de azi avem un sunet nou in repertoriu "irrrrrrhhhh". Ma distreaza, la cat m-a ascultat vorbind franceza cred ca se pregateste sa spuna primele cuvinte in aceasta limba. Ma gandesc doar sa nu fie legate de cursul meu (ca asta asculta saraca).

Imi tot propun zi de zi sa ii citesc mai multe povesti...mi le reamintesc si eu asa. Sper sa o invat sa aprecieze cartile.

Si tot azi am introdus un aliment nou: rosia in amestecul nostru de legume. Reactia a fost aceeasi: s-a strambat initial dar pina la urma a mancat. Se vede ca apreciaza mai mult fructele decit legumele indiferent ce combinatie i-as face. Dar macar maninca...si asta ma bucura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu