miercuri, 19 mai 2010

Shopping


Astazi mi-am luat inima in dinti, mi-am pus copilul in masina si am iesit la shopping. A fost super obositor pentru amindoua. Si nici nu am gasit ceea ce ne doream. Per total a fost o pierdere de vreme super obositoare.

Observ ca sunt mult mai agitata atunci cind stiu ca trebuie sa ies cu Isabela...si din pacate ii transmit si ei starea asta. Daca stiu ca mergem la plimbare sau la bunici, ca nu trebuie sa ne grabim si ca mergem in ritmul nostru e ok. Cum avem de ajuns la ora fixa ...incepe stressul.

Ieri am fost la controlul de 8 luni. Suntem mari: 9,1 kg si 74 cm! Si doamna dr a fost incantata de dimensiunile noastre. Ma distreaza ca patesc mereu in parc sau pe strada sa ma intrebe mamaici/bunici: cat timp are? 1 an? (?!?). Si ramin mirate cind el spun ca doar 8 luni...Isabela mi se pare mare doar cind trebuie sa o iau in brate si sa o car mai mult timp. In rest tot puiul meu mic si frumos a ramas!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu