marți, 25 mai 2010

Liniste....

Asta e tot ce imi doresc acum..liniste. In agitatia asta permanenta in care traim tanjesc dupa o clipa de liniste.

M-am lenevit, seara de seara mi-am propus sa deschid blog-ul sa mai incarc poze si sa mai scriu despre Isabela. Dar am fost obosita, cu multe pa cap (pregatit 3 cursuri pe saptamina asta plus un articol de revizat pentru JACH) incat seara abia asteptam sa ajung in pat.

Culmea e ca noaptea in timp ce o alaptam pe Isabela imi ordonam ideile in cap pentru postarile de pe blog. Imi pare rau ca nu am facut-o in acele momente...ca nu am intrat sa scriu.

Sa le iau pe rand:
- inca nu avem dinti dar roadem tot si salivam si parca se vad zimtisorii la unul dar nu a puscat inca gingia
- ne trezim in medie de 2-3 ori/noapte ptr supt
- ne taram, mergeam de-a busilea in marsarier si daca s-ar putea am sta doar in picioare
- stam bine de tot in fundulet si ne reuseste cateodata ridicarea de pe burta in fund (yupiii!)
- vrem cat mai multa atentie...daca nu o bagam in seama incepe sa strige
- graseiem in continuare (e nortala, paraca ar fi o matza care toarce)
- daca se poate am stat doar cu tati ca ne distram bine impreuna!

Cam astea ar fi realizarile Isabelei din ultimele zile...sper sa ajung sa ii incarc niste poze si filmulete cu toate aceste ispravi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu