miercuri, 15 septembrie 2010

1 an


A trecut un an de la marele eveniment. A trecut un an de cand am devenit parinti. Un an de cand o avem pe Isabela alaturi de noi.

Pot spune ca a fost cel mai lung dar totusi scurt an, cel mai frumos dar si cel mai dificil an, cel mai insorit dar si ploios in acelasi timp an.

Isabela implineste azi un an. Merge de-a busilea (inca), merge in picioare tinuta doar de o manuta, povesteste pe limba ei, e sociabila si zambeste tuturor, nu are probleme de a ramane doar cu bunicii sau cu alti cunoscuti, are o curiozitate de pisica si in fiecare zi ne mai uimeste cu cate ceva.

Pentru mine, ca mama, pot spune ca e cel mai frumos dar al meu dar si cea mai mare provocare. Deja i se contureaza personalitatea si tare imi e ca ne va da clasa.

Acum...la ceas aniversar ii doresc puiului meu drag tot binele din lume, sanatate, noroc, fericire, bucuria de a avea alaturi pe cei dragi cat mai mult timp si multa intelepciune!

LA MULTI ANI ISABELA!

4 comentarii:

  1. LA MULTI ANI, Isabela!

    La multi ani fetita frumoasa precum numele. Oamenii te vor striga zi de zi pe numele acesta, sa iti aminteasca cat de frumoasa esti!

    Va doresc, dragilor aceleasi lucruri pe care le doresc si fetitei mele: Sa fie sanatoasa, sa creasca mare, sa creasca frumos, sa se faca OM!

    A fost un an frumos, Cecilia. Ma bucur ca te-am intalnit, ca ne-am cunoscut, chiar si numai virtual! Cine stie, poate vom avea placerea sa servim candva niste frapucine, cu fetele jucandu-se linistite lanaga noi, intr-o dimineata frumoasa si calda de toamna.

    Un buchet mare de trandafiri albi si de la noi!
    Va imbratisez cu toata dragostea.

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani fericiti, Isabela! sa fii sanatoasa, sa cresti mare si frumoasa!

    va imbratisam cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fete dragi sunteti deosebite si va multumesc mult. Am avut o zi perfecta si inca nu e gata...:) O sa va pun poze miine sa vedeti ce ne-am distrat!

    Va pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce emotionant! La multi ani! Traim o minune, intr-adevar, fetelor!

    RăspundețiȘtergere