joi, 2 septembrie 2010

11 luni si jumatate

Atat a fost alaptata Isabela. Din pacate e oficial...de la 1 septembrie 2010 Isabela a trecut total pe lapte praf. Si acum cind scriu am ochii in lacrimi dar asta este...din cauza entercolitei mele am facut o complicatie si am intrat pe antibiotic, singurul pe care il pot lua e ciprofloxacina...si in aceste conditii a trebuit sa renunt la alaptare.

Pana acum nu sufera...adica o iau in brate, accepta biberonul, bea laptic...stam ochi in ochi ca inainte ...dar nu mai e la fel de magic. Sper ca trecerea asta sa nu fie traumatizanta pentru ea...pentru mine este!

Oricum sunt mandra de performanta mea de a reusi sa o alaptez asa de mult. Mare lucru.

Asa ca de acum am fata mare...nu mai e sugar!

2 comentarii:

  1. Cecilia este mult 11 luni jumatate! tin minte ca atunci cand eram cu burtica imi spuneam "macar 3 luni", apoi "macar pana la 6 luni" si tot asa..n-am sperat eu ca ajung in apropierea aniversarii cu Ana atasata la sanuc.

    ma bucur ca Isa a acceptat usor noua situatie..chiar ma gandeam la voi zilele acestea cat ati avut de tras ..si cu dintzucii si cu enterocolita ta..si mai mergi si la lucru..uff! tin pumnii sa mearga toate bine!

    va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dana multumesc mult...asa eram si eu, spuneam ca macar 4 luni sa am lapte...uite ca am avut mult mai mult. Dar cum pentru mine alaptatul nu a fost un chin ci o placere, e dureros sa renunt asa de pe o zi pe alta. Asta e. Sa fim sanatoase...in rest trec toate.

    Si noi va pupam!

    RăspundețiȘtergere