luni, 13 septembrie 2010

O noua saptamina


Incepe azi o noua saptamana. E soare afara si placut, miroase a toamna. E plina strada de copilasi cu flori in manute ce merg sfiosi spre scoala. Incepe scoala! Stam cu Isabela si ne uitam pe geam la ei. Ma gandesc ca azi miine vom fi si noi printre ei (la cum trece vremea...).

Mai avem doua zile si ne aniversam. Tortul e gata comandat, invitatiile lansate, meniul stabilit.

Mie nu imi vine sa cred ca a trecut un an! Toata ziua de 13 anul trecut am curatat vinete si ardei copti...seara ma intrebam oare de ce ma doare spatele...am stat prea mult in picioare???

Am avut un weekend perfect...doar noi trei. Tati se joaca cu Isabela ca un copil de varsta Isabelei...sunt adorabili amindoi de-a busilea prin casa sau rascolind in cosul cu jucarii. Postez si poze mai tarziu..:)

Acum ne grabim in parculet...e perfecta vremea asa ca vom sta cam toata ziua afara.

Un comentariu:

  1. Ma bucur ca ati avut weekend frumos, Cecilia!
    O saptamana usoara va doresc!

    Si ce saptamana, cu atatea evenimente... tiii.
    Permite-mi sa fiu prima ce ii ureaza LA MULTI ANI, in avans, pentru data de 15!

    Va imbratisez.

    RăspundețiȘtergere