duminică, 5 septembrie 2010

September morning

E duminica, innorat dar caldut. Isabela a dormit 11 ore cu doua pauze mici si acum e la plimbare cu bunicii. Imi savurez cafeaua cu ochii pe geam si pe norii ce ne ameninta ca se vor scutura in curand.
Sorin e la Paris...

Parisul in septembrie. Am vazut Parisul in toate anotimpurile posibile. Si totusi cel mai frumos mi s-a parut Parisul primvara, in martie. Era curat, proaspat, imbobocit...Mon Dieu, cela me manque beaucoup!

Sunt melancolica azi...in alte vremuri luna asta era plina de congrese, deplasari, examene, lucrari de diploma, predari la contracte. Acum imi doresc sa fie plina doar cu Isabela si faptele ei...

Sunt trista ca in ultimele zile nu m-am ocupat cum as fi vrut de Isabela...trece ea saptamina viitoare si apoi va fi mai bine. Ma apuc de pregatiri pentru ziua Isabelei...abia astept.

Imi doresc o saptamina buna...si care sa treaca usor si repede!

3 comentarii:

  1. Ceciclia draga, iti doresc si eu o saptamana minunata. A-sa-i ca parca trece timpul prea repede si sunt zile cand te gandesti ca nu te-ai ocupat ca lumea de copil? Mereu imi promit ca maine si maine se intampla la fel. Numai eu cu Aidan, ce facem la pranz, ce mai scriem si pentru cine, hai afara si gata ziua. va pupma cu drag

    RăspundețiȘtergere
  2. Maria..tare ma bucur sa te citesc si aici...ca pe blogul tau mai arunc timid cate un ochi. Si mi-e ciuda pe mine ca nu am timp sa savurez asa cum vreau lucrurile esentiale din viata asta: clipele magnifice cu Isabela, o cafea aromata, un vin bun si un pahar de poveste cu amicii, o carte interesanta , un film incitant etc etc...
    Te mai astept la o poveste aici...pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cecilia iti doresc sa treaca repede saptamana aceasta! uite, maine-i deja joi:)

    si saptamana viitoare sa fie plina de Isabela si faptele ei..ce frumos ai spus-o!

    pupa Mamarutza draga si din partea noastra..astazi la prima onomastica!

    PS:vad ca sunt pe contul lui grig..nu ma mai deconectez, imi este teama sa nu pierd ce am scris

    Dana

    RăspundețiȘtergere