joi, 9 septembrie 2010

Inca un hop

...si se termina saptamina. Sper ca se termina cu bine. Si il asteptam si pe Mos Craciun...pardon pe tati care vine cu cadouri din Franta!

Stressul meu acum e tortul! Ca intre doua examene de restanta cu studentii si pregatiri de congres zau daca mai am timp sa ii fac ceva in casa. Asa ca o sa il comand. Dar...unde? Am doua variante...dar trebuie sa ma consult si cu Sorin sa vedem el ce zice (de fapt el zice ca ma consum prea mult ptr o chestie marunta!).

Cadou de ziua Isabelei am decis sa ii luam o tricicleta tinand cont de faptul ca in carucior sta 15 minute maxim! In rest vrea tot pe jos...si de nu ajunge jos e vai si amar...plange de mie mi-e mai mare jena ca ne stie cartierul ca am iesit la plimbare. Deci...o scot din carucior si trece ea la impins caruciorul...asta asa...pana acasa. Drum care ne ia cam 45 min...Whatever...am anuntat familia ce vrem de ziua fetei pentru a-i scuti de drumuri la cautat de cadou si a ma scuti pe mine de grimase aiurea (ca au unii un talent de a ne lua exact ce NU ne trebuie).

Noutati:
- asteptam inca un dinte (stanga jos), noaptea trecuta am dormit per total 4 ore
- vrem doar in picioare indiferent unde suntem si ce facem
- am trecut la tinute de toamna, la Cluj e friiiiiiggggg

Cam atit.

2 comentarii:

  1. Super ideea cu tricicleta. Si eu am vazut pe la noi, din aceea cu cadru si pe care o poate impinge si parintele!

    Mai, a venit toamna bine la Cluj de e asa de frig!
    Va pup, si noi il asteptam pe Sorin al nostru, abia saptamana viitoare vine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nela si eu va pup! E frigutz la noi bine...am trecut la sac de dormit de iarna si deja afara iesim cu dres lung si pantaloni..si uneori caciulita. Asta e. Doar toamna se numara dovleceii, pardon bobocii, nu?

    RăspundețiȘtergere