marți, 13 septembrie 2011

13.09-R de la raceala

Dupa atata chef si voie buna se putea sa nu ne alegem cu o raceala zdravana? Adica cu febra, muci pana pe barba, tuse productiva, stare alterata?
Si in plus eu mai am si o laringita care ma face sa tac...sau sa scot (cu greu) sunete hilare...:(
Of, of...deci iar pauza de gradinita.
Sincera sa fiu stiam ca va fi bolnava dupa ce intra in colectivitate...dar nu imi imaginam ca asa des. Si mai ales ca va aduce acasa crocobalauri pe care ii va testa si pe noi.
Asa ca stam amindoua cu nasul in batista si baunam...ca suntem racite rau de tot.

5 comentarii:

  1. Offf, mai dragelor:( Sa treaca repede si usor raceala, iar crocobaurii sa nu mai vina niciodata...oare se poate? (sigur nu, dar putem spera totusi).

    Cecilia, incerci sa-i dai ceva pentru intarirea sistemului imunitar? Noi am primit de acasa un borcan pretios cu fructe de catina ce sa balacesc in miere. Luam toti 3 cate o lingurita dimineata (Ana este drept ca ia o mica mica parte din lingurita, caci fructele tot sunt acrisoare, dar ma bucur si pentru 3 bobite)...vedem mai tarziu cat de mult ne va ajuta.

    Va pupam cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fete dragi multumim mult!

    Dana..ii dau un fel de imunogrip si vitamina C zi de zi. Mierea inca nu i-am introdus-o astept sa faca 2 ani si apoi vedem...pe fondul alergiei mele la polen mi-a fost teama de reactii alergice. O sa ii caut pe aici meriosoare sa ii fac suc. Si catina. Aia o avem de la tara...dar nu e prea incantata.

    Gabi...multumim!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multa sanatate, dragelor!
    Imi pare tare rau ca sunteti bolnavioare.
    Noi nu luam nimic de intarirea imunitatii (ma rog, mierea e la ordinea zilei, desi acum a lasat-o mai moale un pic). Vreau sa ii dau dupa 2 ani cod liver oil. Sa vedem.
    Va imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cecilia,

    in primul rand insanatosire grabnica amandurora! Si sa nu se mai repete! :D

    In al doilea rand ma enerveaza angajatii de la gradi voastra, speram ca macar la particulara sa fie mai responsabili si sa nu primeasca copilasii bolnavi.

    In al treilea rand, inainte sa-i introduc polenul de albine la Alex am cercetat pentru ca m-am temut sa nu fie alergic. Am gasit ca toate produsele apicole (adevarate, nu falsuri) sunt chiar leacuri bune impotriva alergiei la polen! Enzimele albinelor le "digera" in asa fel incat pregatesc organismul pentru digestia lor.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere